20 yaşındayım 35 yaşında sevgilim var ama sorunda var.Aşağıda belirttiğim sorunları nasıl çözebilirim ?

Erkek arkadaşım bazı olaylardan dolayı memeleketine gitti ailesinin yanına. Alıcak verecek meselesi. Evin en büyüğü sazan gibi herşeye atladığı için bütün olaylarda buna kalıyor. Neyse bu gitti memelekete arıyorum işte azıcık konuşup kapatıyor. Gece aradım diyor akrabalar ziyaretime geliyor ben seni sonra ararım saat 12 olmuş ziyarete geliyolarmış. Bu saatte ziyaretmi olurmuş. Orada lohusa bir kadın var kimsemi düşünmüyor. Neyse zaten tuhaflar akraba evliliğide var bunlarda. Bunun yaşı 35 benimkisi 20 ama kıskanıyorum,kızıyorum ben herşeyimi onunla yaşadım bütün herşeyimi ona verdim. O benim her konuda ilkim bu şekilde düşünmemezlik yapışı, çok meşgul konuma kendisini koyması hep önemli işinin olması ve o işler bitip benimle evleneceği artık boğazıma kadar getirdi. Benm ailem istemiyor bunu vermemde dedi. Babam ölü anam babam kalksa mezardan ben yine vermem diye konuştu. Babam mert adamdır sözünün eridir vermem dedimi vermez. Defalarcada ayrılmak istemişimdir hiç bırakmamıştır ya eve gelip pislik yapmıştır ya benim hep hayatımı karartmıştır. Ailemi beni tehdit etmiştir. Benden ötürü hapisede girdi çıktı yine vazgeçme olayı yok onda. Aşırı sahiplenmiş . Evli değiliz ama benim eşimsin diyor. Ayrılmak konusu geçince bunlar oluyor. Eee adam gelmiş 35 yşına değiştiremiyorumda . Bazen diyorum bna karşı tavrını değiştir . Sen kimsin beni değiştireceksin diyor senin haddinemi beni değiştirmek. Bana kıyamıyor ama bir o kadarda eziyor. Resmen halk dili ile bir odun. Bunu nasıl değiştirebilirim ?

Ne yapsam o bana daha sıkıntısız yaklaşır ?
20 yaşındayım 35 yaşında sevgilim var ama sorunda var.Aşağıda belirttiğim sorunları nasıl çözebilirim ?
Cevapla