Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
Önemli olan keşkelerin de yaparak, uygulayarak, yaşayarak hatanı görebilmek. Örnek: Lisedesin bir kızı seviyorsun ama açılamıyorsun bildiğin platonik aşk ve sonra keşke açılsaydım diyorsun yani keşken yapmadığından kaynaklı oluyor yap, dene olmazsa da olmaz bu kadar basit. Sonra acısı içinde ukde olarak yaşlanıp durur tümör gibi :) Kısacası mevzu bahis konuda yaptıklarınızdan pişman olun... Yapamadığınız bir eylem kalmasın ardınızda, mazinizde...
Öyle veya böyle yaptıklarımız veya yapmadıklarımız ya da yapamadıklarımız hiç fark etmiyor keşkeler ile de bir şey elde edilmiyor.. Hiç bir şeyden pişman değilim.
Yeri geldi yaptıklarımdan, yeri geldi yapamadıklarından, Yanlış tercihlerimden dolayı gelebilecek fırsatlardan mahruma, Bu fırsatlardan mahrum kalmakla beraber yaşadığım başarısızlıklarıma, Kısacası, normal bir insan olarak pişmanlık duydum, duyuyorum ve duyacağım. Biraz sebze çorbası gibi oldu.
Yaptıklarımdan pişman olmadım en kötülerinden bile iyi ders aldım birdaha yapmamaya çalıştım. Yapamadıklarımdan da pişman olmam çünki sonuna kadar giderim sonunda pişman olmak yerine kendime sen elinden gelenin en iyisini yaptın demek için
En İyi Cevaplar