
Yapmış olduğunuz şeylerden dolayı mı daha çok pişmansınız yoksa yapamadıklarınızdan mı?

soyle cevap vereyim kucuk kardesimi le cok alay etmisim bende okuldaydim o okula gitmiyordu kac defasindad kizidiriyordum ya da aglatiyordum simdi aklima geldikce cok pismanim yemin olsun. kucuklukte okula gtmeden once civcivlelrel karincalarla papaganlarla arilarla cok oynuyordum bilmeden incitiyordum ya da öldruyordum bunlardan dolayi cok pismanim. askerlikte cogu insani dovmedigim icin pismanim amma dovseydim hapse girebilirdim amma ki sartlar farkli olsaydim cogu insani nağzini burnunu kirmiasidm orda kavga yapmadigim icin pismanim. simdide hayatta bana kotuluk yapmis bazi insanciklar var onlardan halen kisasimi almadim bunun icinde pismanim. boyle kalan yaptigim seylerden pisman degilim. iyi ki vurdum iyiki sovdum iyiki yaptim iyi yaptim.
Yaptıklarımdan pişman değilim herşey ayrı bi tecrübe ,, anı,, ders vs vb, yapamadiklarim değil de yapmadiklarim var... bundan dolayı pişmanlık duyar mıyım? tartışılır... cünkü yapabileceğim halde yapmamak ayrı bi haz veriyor bana... soyle düşün tüm günahlar elimin altında ve ben dokunmuyorum,,, bunu herkes yapamaz ,,, yapmam diyenin eline o fırsatın geçtiğini görmeden inanmam 😉😁
Yaptıklarımdan pişman değilim aklım yapamadıklarında🙂 mantıklı risk alır sonucuna katlanmayacağım durumlara sokmam kendimi
En iyisi..
Ricalar 😊
Yapamadıklarımdan değil, fırsatım varken yapmadıklarımdan dolayı çok pişmanım.
Cevap
12Cevap
Yapmış olduğum hiç bir şeyden pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda.
Yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapamadiklarimda :)
Bu yorumun geleceğini tahmin etmeliydim. 😅
Yaptığım şeyler iyi kötü hayatıma ansızın renk heyecan katan şeyler sonucu üzüntü de olsa. Ama üzülmekte bir duygudur onu dışlamayalım lütfen. Zaten insan ömrü hem ağlayıp hem gülmekle geçer. Yapmadiklarimdan pişmanım demek icinde daha çok gencim.
Kimsenin etkisi altında kalmadan kendim verdiğim kararlar doğrultusunda gerçekleştirdiklerim veya yaptıklarımdan asla pişman değilim, yapmadıklarım konusuna gelecek olursak, sadece zamanının gelmesini bekliyorum diyebilirim 😊
Yapamadıklarımı şu an olsa yine yapamazdım. Yapamadığım için değil, yapamıyor olduğum için canım sıkıldı hep. Yani ortada pişmanlık içeren bir durum olmadı hiç. Yaptıklarıma gelince de...
Evet, bu konuda yaşadığım pişmanlıklar bir hayli fazla.

https://encrypted-tbn0. gstatic. com/images? q=tbn:ANd9GcQbC1DcJgUqDP38LHKZzSBnWxcGJYqPKPE9vA&usqp=CAU
KizlarSoruyor'un linkler ile alıp veremediği bir şeyler var
🤣🤣🤣🤣kralca😎😎😎
Taçsız
Evet
Yaptıklarımdan pişman deilim şimdilik
Aklım hala yapamadiklarimdaa
Yaptığımdan dolayı pişmanlık duyduğum bir olay olmadı
Hiçbir pişmanlığım yok ama yapamadıklarımın listesi var elimde.
Yapmis olduklarimdan daha cok pismanim. Ama yapicak bisi yok malesef.
İkiside pişmanlık olur ama tecrübede olur.
Yapmış olduklarımdan pişmanım.
Pek pişman olmam. Herşey olması gerektiği gibi olmuştur.
Yaptıklarımdan pişman olmayı tercih ederim. Ne demiş birisi jdjdjd: " Şu hayatta yapmadıkların için değil yaptıkların için pişman ol!"
Geçmişte hatalarımız çok oldu be başkan :(
:/
Hem yaptıklarımdan pişmanım hemde yapamadıklarımdan
Yaptıklarımdan pişman değilim ha aklım hala yapmadıklarımdaa😂
yapamadıklarımdan cesaret edemediklerimden en çok da..
Yapamadıklarım bence eger yapsaydim cünki yaptiklarimdan pisman olacak bir durum olmazdi
Hiç pişmanlığım yok yaptıklarıma ilgili, ama yapmadıklarım için pişmanlık duyuyorum
Pişman değilim desem. Genelde yaptığım şeylerden pişman olmam iyi ki yapmışım derim
ne yaptysam keşke daha beterlerini yapsaydm nfnf
pişman değilim hiçbir şey için çünkü yapamadıklarımı bir gün yapacağım
Her ikisi de var bende
Kararsiz kaldim yapmadiklarim
İkisinden de yeterince
Hem yaptıklarımdan hem de yapamadıklarımdan
Yapmış olduklarımdan daha çok pişmanım.
Yapamadıklarımızdan pişmanız
Yapmadiklarimdan değil yaptıklarımdan pismanim
Yaptıklarım daha ağır basıyor
Yapamadığım şeylerden dolayı daha pişmanım
ben herşeyden pişmanlık duyuyom KENDİMDEN PİŞMANIM nedenini bilmiyom sormayın SÖYLEMEEEMMM
Yapmadıklarım dan dolayı
yapamadıklarımdan
Yapamadiklarim
Yapmış olduklarım daha çok sanırım
Yapmış olduklarım
Yapmadıklarım
Her ikisinden de var pişmanlık
Yapamadıklarımdan
Yapmadıklarından
Keşkelerim çok benim.😔
Yaptıklarım
Yaptığım günahlardan dolayı çok pişmanım
Yapmış olduğum bazı şeylerden pişmanlık duyuyorum.
keşke şunu yapsaydım dediklerim oluyor
Yaptıklarımdan
Yok bir pişmanlık
Yapmış olduklarımdan
pişmanlığım yok..
Yaptıklarımdan dolayı pişmanım 😔
böyle giderse youtuber olacağım
Yapamadıklarım dan
yapmadıklarımdan
yapamadıklarım
Yapamadiklarimdan
Yapmış olduklarım
Her ikiside 🙁
Hiç birinden
Ben 18 yaşıma gelmiyoo şimdiye kadar hiç birinden pişman olmadım olmuycamda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?