Yapmış olduklarınızdan dolayı mı daha fazla pişmansınız yoksa yapamadıklarınızdan mı?

Yapmış olduklarınızdan dolayı mı daha fazla pişmansınız yoksa yapamadıklarınızdan mı?
Merhabalar...
Yapmış olduğunuz şeylerden dolayı mı daha çok pişmansınız yoksa yapamadıklarınızdan mı?
Yapmış olduklarınızdan dolayı mı daha fazla pişmansınız yoksa yapamadıklarınızdan mı?
Cevapla