"Sessizlik en güzel sestir;duyabilen için"... Der Şems-i Tebrizi. Peki siz iç dünyanızı hangi anlarda sessizliğe bırakır sınız?

"Sessizlik en güzel sestir;duyabilen için"... Der Şems-i Tebrizi. Peki siz iç dünyanızı hangi anlarda sessizliğe bırakır sınız?
Cevapla