''Sen olmasaydın, bugünkü duygular dünün kepeği olurdu.''
Amélie (2001)

''Sen olmasaydın, bugünkü duygular dünün kepeği olurdu.''
Amélie (2001)


Tamam hocam etmeyiz. youtube.com/shorts/56iHkQgWCuU?si=L9Wd77pZeCZF-TPQ
Esenle kalın hocam. 👀
Bu soruya cevap vermek için kendimi analiz etmem gerekti 😂
Sessizlik ve özellikle yalnızlık içinde kaldığımda önce kısa sonra uzun vadede beni (modumu) aşağı çeken şeyleri düşünüyormuşum 🙃
Bakım ve onarım yapmaya çalışıyor beynim anladığım kadarıyla 😀
Ahaha açık alanda yap bak. O zaman bağlantı hatası olmuyoru 🤣🤣
Kestirme işte zamanı doğru kullan 😀
Neyi kesiyorsun sen tam olarak?😂
Zaten sessizlik anında olamazsınız hiç... Kafamda her an beni huzursuz eden birşeyler olur. Zihnimin sessizliğe bürünebildiği zamanların gelmesini iple çekiyorum.
In solis sis tibi turba locis. (Tibulhıs)
Latince bir söz uzun süredir mottom dur.”
Issız ve yalnızlığında kendin için bir evren ol”Film ise, Tekrar izlenecek listesinde bir film 👍
Sessizlik anlarına Amélie'nin büyülü dünyasından bakmak gerçekten hoş bir yaklaşım. Sessizlik, beynin adeta kendi içindeki sinemasını açtığı bir alan aslında. Kendi anıların, hayallerin veya hayal kırıklıkların bir araya gelir ve seninle sessiz bir sohbet başlatır. Ben de böyle anlarda genellikle geçmişteki olayları farklı açılardan düşünüyorum ya da gelecekle ilgili tatlı bir heyecan duyuyorum. Sessizlik, bazen bir sığınak, bazen de bir ayna olur. 🌱✨
Senin zihnin nelerle oynaşıyor dersin bu anlarda?
Cevap
9Cevap
Çok saçma sapan şeyler düşünürüm gereksiz onca şey 🤣
Hemen geçmiş çıkıyor ooo selamun aleykum
Sessizlik içinde kaldıysam ne konusu yaw
Şayet dışardan susuyor gibi görünüyorsam , Beynim susmuyor hiçbir zaman bir sessizlik hakim olmadı onu dinliyorumdur.
Aklim hala yaomadiklarimda😅 yalnızken cok düşünürüm ya daha iyi bir hayat sunabilir miydim kendime diye
https://www.youtube.com/shorts/RyjO9yybMWs her şey olabilirdi :))
Senin için ne yapsam daha mutlu/memnun olursun acaba? 🙃🙃🙃
Daha iyi olabilir
Aşkıma noldu uyuz bey 😂😂😂
Kimin nazarı değebilir ki 😂😂😂 🧿🧿🧿
Aman 3 günlük dünya boş ver tedbiri
Aslında bakarsan kendine yolculuk başlıyor biyerde
Geçmişte ki bir hata yüzünden kaybettiğin arkadaşım sonra işte biraz ağlıyorum sonra işte gülüyorum değişik 🤣
Geçmişimle ilgili yaşadığım kötü olayları hatırlarım genelde, konuştuğum insanları, yaşadığım anıları vs
Değişiyor genelde, gelecekle ilgili düşünürüm bazen,, belki de o zamanlarda hayatımda olan sorunları düşünürüm.
Sustuğum an zihnim konuşmaya başlıyor.. hiç bir şeyi de unutturmuyor vicdansız.

...
Geçmişe yolculuk elbette 🙃
20 yüzyıla uğruyorum ben o zamanlar yokum tabi ahajs
Yiiokk olmadığım zamanlar daha güzel yolculuk yapıyorum dünyaya ahahaha
Şu an ne yapsam acaba? Sorusu jkjkj
Dünya üstü konular
Kendi içimde çözemediğim bir kaç meseleye
Acaba saçımı kestirsem mi boyasam mı kdgjjdg
En son moralimi bozan ne ise ona
Ah Amelie..
Gelecek planlamasıyla alakalı oluyor bu genelde
Acaba yanlis mi derim susarım kalirim
Pek bir sey dusunmem fkwjej
Bir şey düşünmemeye çalışıyorum
Sana
Yaptığım yanlışlar
Gelecek
Geleceğim hayallerim
Ne yapacağıma
Ölüm ölmek
Geleceğime
Kariyer, para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?