Ateistler görmediği uzaylılara inanıyor da Kur'anda yazan cinlere neden inanmıyor?

Ateistlerin bir çoğuna sorun. Uzaylılara inanıyorum der.
Gördün mü diye sorun. Hayır ama inanıyorum der.
Gözünle görmediğin bir şeye inanıyorsan inanabiliyorsan Allah'a ve cinlere niye inanmıyorsun!
Niye çünkü Kur'an da yazdığı için :)
Bugün batılı diliyle varlığına inanılan bilim adamların konuştuğu uzaylılar aslında cinlerdir.
Geçmişte de günümüzde olduğu gibi cin gören veyahut onlarla iletişime geçen ya da cin musallatına büyüsüne maruz kalan insanlar var.
Cin musallatı olan kişilere Kur'an tedavisiyle düzelen insanlar var
Çevremde böyle kişilere çok şahit oldum.
Bir arkadaşımın evinin penceresinin kenarlarında yağlı hayvan derisi oluşuyor
Temizledikleri halde aynı yerde geri çıkıyor.
Arkadaşım ise böyle cinlere falan inanan biri değil İslamdan uzak biri
Sıkıntılar baş gösterince insan sorguluyor
Domuz büyüsü yapılmış ve benim tavsiyem üzerine o illetten kurtuldular.

Bir de böyle cin muhabbeti olunca nerede bu cinler bana musallat olmuyor görünmüyorlar derler :)
Size niye gözüksün ki? Gözükse zaten iman edeceksiniz.
Hem Allah'a şirk koşun hem de cinlerin gözükmesini bekleyin.
Siz zaten onlardan olmuşsunuz sizinle uğraşmazlar merak etmeyin ;)
Ateistler görmediği uzaylılara inanıyor da Kur'anda yazan cinlere neden inanmıyor?
Cevapla