Yaşamak zor geliyor ölmeyi diliyorum çoğu zaman.Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Yalnız kaldığımda hayatın çok zor olduğunu gelecekte çok zorlanacağımı ölerek bu durumdan kurtulacağımı düşünüyorum.Sanki ölünce rahatlayacakmışım gibi geliyor.Moral bozukluğum hat safhada.Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Yaşamak zor geliyor ölmeyi diliyorum çoğu zaman.Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla