Çocukları sevmiyorum. Doğal olarak yeğenlerimle de mesafeliyim ama abim alınıyor. Ne yapsam?

Onun gördüğü yerde seviyor gibi yapıyorum ama iğreti duruyor anlıyor yani. Sadece onun çocuklarına karşı bir garezim olduğunu düşünebilir fakat genel olarak çocukları hiç sevmem. Acaba böyle açıklasam tuhaf mı kaçar. Akışına mı bırakmalıyım. Yaşayan var mı?
Çocukları sevmiyorum. Doğal olarak yeğenlerimle de mesafeliyim ama abim alınıyor. Ne yapsam?
Cevapla