Sabah başlıyoruz mesaj atmaya ara ara akşama kadar konuşuyoruz. Soru cevap şeklinde. Bir gün iki gün neyse de hergün hergün sıkıyor. Sonuçta erkeklerin tenefüse çıkmaya ihtiyacı var. İş stresi bazı düşünceler kafayı meşgul ederken ikigün sonra sen benle ilgilenmiyorsun eskisi gibi değilsin benden bunaldın tribi insanı bezdiriyor. Birde üç gündür imalı imalı surat asmalar imalı mesajlar insan yılıyor. Hiç birşey yokken bile surat aşacak can sıkılacak birşeyler buluyorlar. Soruyorum bu erkeklerin görevi sürekli kadınlara ilgi gösterip pofpoflamak küçük çocuk gibi tiplerini çekmekmi?
En güzeli yalnızlık ya. Kendi kafanı dinliyorsun.
En güzeli yalnızlık ya. Kendi kafanı dinliyorsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar