Patlak göz. Eşek göz. Iri göz. Çok çirkin değil mi?

herkes eşek gözün ne kadar güzel olduğunu falan söyler. Ama insan da çirkin duruyor.
Butun yalnızların aldatilanlarin, tercih etmeyenlerin çoğunun gözü çirkin patlak.

Sizce de çirkin değil mi?
Patlak göz. Eşek göz. Iri göz. Çok çirkin değil mi?
Cevapla