
erkekler
kızlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Doğal bu duruma bir söz demem erkekler daha rahat
düşünsene bebek gibi kız gaz çıkarıyor :D
Vallahi sesli güldüm harbiden ya bebek gibi kız gaz çıkartıyor sakat bir durum😂
😂😂😂yemeden içmeden kesilir diyorsun yani
Karikatür güzelmiş.
Ben de ilave edeyim. Tabiki de eşler.🙂
Bence normal değil sınır olmalı ya o kadar da rahatlığın lüzumu yok 😊
Erkekler edepsiz oluyor bu konuda puuuuu onlara 🙈
Hiçte Bile 🤣
Cevap
27Cevap
Erkekler bu konuda daha saygısız bence. Sevgili ya da eş olayini geçtim, aynı dolmuşla yolculuk yaptıkların bile sessizden salıyor. Sanki hiç kokmuyormuş gibi😒
Şanslısın o zaman 😒
Bu eş veya sevgililer arasın daki saygıya bağlı sevdiğin insana karşı saygın varsa yapmazsın zaten ama belli bir zaman sonra hayat insanı başka bir konuma getiriyor ve her şey rutine bağlanıyor bir alışmışlık başlıyor ondan sonra kişiler daha rahat hareket etmeye başlıyor..
Doğal ve insani bir durum yapmam diyenlerin hepsi yalan söylüyor bence ama bebek gibi kızlara yakışmıyor🙃
Niye kadından ince ses çıkarken erkekten tozoootozo diye ses çıkıyor. Kadın erkek ayrımcılığı mı dönüyor buralarda :D
Bence de itici.
Ben yapmam. Tutarım. Tuvalete kaçarım. Sevgilimi asla kendimden uzaklaştirmam onu ek üstünde tutarım... 😎
El üstünde tutarım kendimden asla uzaklaştırmam demrk istemiştim. Teşekkürler sevgili @MaHiii
Ćok teşekkür ediyorum gercekten çok anlayışlısın ve sen de çok kibarsın 😊😆
Yapılmaması daha iyi olur saygıdan ötürü. Kıçını tutamayan ağzını da tutamaz derler. Babanızın dedenizin yanında yaparmısınız? Anneler buna bebeklikten alışık oluyo zaten de 😀Yapmayın gençler 😎
Ben kızarım öyle şeylere. Osurmasın. Geğirmesin. Kaşınmasın. Yemek yerken de şapırdatmasın. Birşey içerken de höpürdetmesin. Çorabını sağa sola bırakmasın. Dökülen kıllarını toplasın. Aklıma bunlar geldi şimdilik 😊
bence itici ya
ben asla yapmazdım:)
Cok guzelmis..😊😊
Yok bu kadar rahat olunmasi iyi degil bence.
Benim yapmayacagim birsey sevgilimde olsa esimde olsa yanimdada yapilmasin
Sevgili de olsa yapılmamalı zorunlu olmadıkça. Kızı , erkeği olmaz.
erkekler daha rahattır ama bence iğrenç bir şey ve ben kesinlikle öyle şeyi yapmam yanımda birisi varken
bu sevgilimde olsa eşimde olsa
insani bir ihtiyac ama bni rahtsız eder bilerek yapılması
İkiside Rahat Dehil Tabikide Ayıp Bişi Ama Doğal Bı Olay Yani Ne zmn Geliyorsa Bırakmak Lazım Tutunca Zarar Verebilir 🙈🤣🤣
Eeee 40 yil ayni yastiga bas koyacaksin ve 40 yil boyunca gazin geldiginde kalkip baska odaya mi gececeksin 😂😂😂
Erkekler daha raad bu konuda bence😂😂
Erkekler daha rahat ama bence saygı yitirilebilir zaten bir kere yaptın mı arkası kesilmez
Kötüseyler iyi insanların içinde durmazmış :D
#HacıEmre
Hiçte normal değil kesinlikle yapılmamalı itici oluyor
Bence iki taraf ta yapmamalı saygı her zaman iyidir 👍
Eskiler ne der bir osuruk on doktordan iyidir :)
Relaxs olabilir, Relaxs olurum
Aaaaaa :-o
Kızlar da mı osururmuş.
erkekler daha rahat zorda kalmadıkça çıkarmamak iyi bence
Yani aslında çok doğal bir olay. Ama yine de bir saygı olması gerekir.
Çok ayip olur haya hayatin olmasa olmazı olması gerek
Erkekler daha rahat diye düşünüyorum
Kesinlikle normal insani bir durum
Sen yapiyor musun böyle birsey
Uluorta zaten yapilmaz😀😀
Öyle ayarsizlar var malesef. ama osurmak kabullenmenin ve benimsemenin yansıması diyor uzmanlar. boyle bir yazı okumuştum ilişkilere dair..
Karsindakine wc muamelesi yapmanin gereği yok
Ben sessiz
Samimiyete bağlı
Eşimde olsa ayıp ya 😂😂
Samimiyete bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar