Açılmayı düşünüyorum ailem izin vermez nasıl düşünmeliyim?

18 yaşındayım 7 senedir kapalıyım. adet olduğum zaman kendime kapancam diye söz verdim ve kapandım.10 yaşında namaza başlamıştım 5 vakit işte 11 yaşında da kapandım. bu iki konuda da ailem benle hiç konuşmadı ben kendim yaptım yani. ailem akrabalarım da hep kapalı namaz kılar. yani eğer yapmasaydım zaten zorla kapatırlardı. ben kapanırken kapanmak bana aşırı zor geldi kaç senedir kapalıyım hala da aşırı zor geliyor. ilk kapandığım zamanlar düzgün kapalıydım sonra çok zor gelmeye başladı. işte dar pantolon yapıp makyaj yapmaya başladım ailem aşırı baskı yaptı kaç senedir de hala kızarlar. açık olsam kim bilir ne derlerdi. tesettür konusunda çok baskı yapıyorlar. artık cidden çok zor geliyor kapanmak çok soğudum. Ben hiçbir şeyi toplum baskısı değil de allah için yapmak istedim hep de böyleyim. artık ailem bunu anladı ama artık cidden kapanmak istemiyorum. nefsine engel olamıyorum artık kaç zamandır tutuyorum kendimi zaten. ama açılmak istediğimi aileme söylesem izin vermezler asla o yüzden söyleyemiyorum. şehir dışında üniversite kazandım. şimdi ailenin yanına döndüm şimdi açılmak istesem izin vermezler. o yüzden tekrar okumaya gidince açılcam ve yaz tatiline kadar gelmicem zaten uzak mesafe. ben İstanbul da yaşıyorum ankarada okuyorum üniversite ama. orda açılcam yaklaşık 3 ay felan açık olmuş olcam sonra ailemin yanına gideceğim yaz tatilinde. şimdi açılsam ya okula göndermezlerse diye korkuyorum
Açılmayı düşünüyorum ailem izin vermez nasıl düşünmeliyim?
Cevapla