Sinirlenince ağlayan insanlar, daha içten ve güvenilirdir. Demiş Sigmund Freud

Sen sinirlenince ağlarmisin? Ney yaparsin?


Benim sinirlendiğimde ve bir olay karşısında haksızlığa uğramışsam gözlerim dolar elimde olmadan. Üzüldüysem gerçekten canım yanmışsa ağlarım tek başımayken. Üzüldüğümde ağladığımı bir ben görürüm ama. Ağlamak güçsüzlük değildir. Ruhu temizler zihnin uyanmasına olanak sağlar. Aģlamazsam acısını etraftan çıkartırım bu da hoş olmaz. Ağlamak güzeldir ama ota boka değil 😊
E yani, o öfkeyle birine zarar vermek yerine kırılmayı seçtiyse bu onun fedakar ve iradeli biri olduğunu gösterir.
siz kadınlar hepiniz ağlıyorsunuz sinirliyken ne yani hepiniz mi içten siniz ve samimisiniz
genelleme doğruysa evet doğru hepsi ağlıyor
İçten içe kendini yiyenler ağlar.
Ben gülerim genelde
En iyisi
Cevap
19Cevap
yine de çok güvenmeyin sakin atın tekmesi pek olurmuş
Sinirlendiğin de değil de üzüldüğünde ağlayanı tercih ederim
sana gönülden kaılıyorum :)
Sigmund Freud :>
Yalancı göz yaşları var ama.
Hayatımda en saçma sözlerden biri
Bilmem yorulmuş olanıda deniliyır
Sinirlenince ağlarım sonra ağlatırım😏
Ben bu genellemeye katılmıyorum..
Yani kendine zarar veriyorlar
Ben öyleyimdir 😎😂😂
Sigmund demişse doğru demiş
Saygısızlık olur😀
Bu doğrudur
#emre00
Sinirlenince ağlamayan insanmı varmış
Ağlayan ağlamayan farketmez güvenmem ben kimseye
Bak onu bilemedimmsimdi
timsah göz yaşlarını ne yapacağız
Doğru
Sallamış bence :)
Bence delidir.
Olabilir
Alakası yok
Evet bence
erkekler ağlamaz !!!
Sanmam
Doğru
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar