
#MagusaLimanı

şeklden şekile girerimm boğulmak gibi denizin dibine doğru çekilirsn ya buda böel brisey..
bildim; ben hep o haldeyim işte.
reis yeni yenii suyun üstüen çıkıyorum yapma ciddenn kendimize zarar baska birine değil hani be
Sustum reis.
susma kardeşim susma içine atmaa
bak bn attımda noldu sonuc ortada koca bir hastlık pençesii onun konus dök içini
Can dediklerimi anlatıp üzmem ben. Kalsın içimizde kardeşim alıştı bu beden bunlara. Kardeşim dedikleerinin üzülmesi asıl ızdırap.
karşim öyle olmaz analtcaksın bana lütfen
Anlatırım canım kardeşim sen yeter ki iste. 🙂 Efkar baglarsam kapını çalarım
herzmn daima burdayım
Burda olma ya mesajda ol sahada yazık 🙂 Gülek mi la kanka biraz
:D hakettik artık :D
:> :> hahahahahhahahahahahahahahahha kahkahaha atıım yaaa
Dehşet sahne :)
tskler reis :D
Acayip şeyler geçiyor ama yapacak birşey yokk düğüm düğüm oluyor
Kelimeleri serbest bırakıyorum artık içimde tutmuyorum boğulmaya gerek yok
Bencede
Teşekkür ederim
Yutkunmaktan midemi şişirdi artık.
Benim gibi su iç sende o an 🙂
Ilık su içiyorum evet.
Afiyet şifa olsun inşallah 🙂
Teşekkür ederim eigler için.😊
Cevap
5Cevap
Içimden geçeni dilime dokerim yük etmeye gerek yok.
Hic sorma. Yatip tavana bakiyoruz baska bise yaptigimiz yok.
Çok düşünme sonra o tavan her gece içimize attıklarımızın aynası oluyor. Tekrar tekrar izliyoruz o özeti.
Genelde küfür etme ihtiyacı duyduğum zaman kelimeler düğümlenir bende
O ne küfür edeceksin ki :-D
Site kapanır :)
Bu cevabı bekliyordum 🙂
sevdiğim insanı düşünüp suskunluğumu yanlızca ona açarım. buda beni rahatlatır...
Hani denize dalarsın en dibe sonra bir anda su yüzeyine çıkarsın ve vurgun yersin ya basınç yüzünden sonra akciğerlerin patlayacakmış gibi olur kaskatı kesilirsin. Hah işte öyle oluyorum bende
Ben kendimi geri çekerim öyle bir durumda. Çünkü genelde o anlarda ağır konuşurum. Bu yüzden karşımdakini kırana üzene kadar hiçbir söylemem susarım daha yerinde olur.
Ben yutarım sanki dert yutmuş gibi böyle boğazıma dizilir ama yinede yutarım
Tarifi çok zor bir duygu ama
Boğazına yapışır ve yutarsın işte
Sevdiğim gelip beni kurtarmalı bana sarılıp herşeyin geçeceğini fısıldasa diye düşünürüm
İşte o zaman göz yaşlarıma hakim olamıyorum kesinlikle..
Bir derdin varsa sözcükler boğazına düğümlenir konuşamazsın💫
Birsey gecmez tutamadigim gözyaslarim konusur o an
Nefesim kesilir, hiçbir şey düşünemem😑
Deriin bir nefes al 4 saniye tut... geri sal
Vay be cidden boylemi dusunuyosun...
Nasıl 🙂
:-D ahahah kelime oyunu süper
Çok şey geçer içimden ama söylemem
Basarım küfürü
Çok özlüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar