“Gençlik güzel şey, ne var ki gençlerin elinde heba oluyor“ sizce de çok anlamlı değil mi?

Oscar Wilde Ne güzel demiş 🙂 Sanırım gençliğin değeri en iyi yaş ilerledikçe anlaşılıyor.
“Gençlik güzel şey, ne var ki gençlerin elinde heba oluyor“ sizce de çok anlamlı değil mi?
Cevapla