Tecrübelenmek çok güzel ama gençliğin de tadı ayrı?

25 yaşındayım, 18-19 daki halimle bile aramda ciddi fark var. Yaşlanmaktan korksam da bir yandan büyümek tecrübelenmek çok güzel. Sizce gençlik mi olgunluk mu daha iyi?
Tecrübelenmek çok güzel ama gençliğin de tadı ayrı?
Cevapla