Zeki ya da çok şey bilen insanları tehlikeli buluyor musunuz.
#huzurlu akşamlar.😊🤗
#huzurlu akşamlar.😊🤗
Hayır, ne kadar tehlikeli olursa olsun anlaşılabilir oldukları için onlara karşı her türlü savunma sistemi geliştirilir. Esas malkafalar anlaşılamaz ve bağışıklık oluşturulamaz oldukları için çok daha tehlikelidir. Çernobil faciasına yol açan hıyarrrın ne olacağını hiç bilmeden ve tek bir önlem dahi almadan koca nükleer santralde deney yapmaya kalkan bir ibibik olduğunu biliyor muydun?
Hayır kesinlikle çok faydalı olur ne demişler cahil dostun olacağına bilgili düşmanın olsun
Doğru yönde kullanmalı insan zekasını o zaman korkulacak bir durum kalmazda işte bizimkiler hep fenaliktan yana kullanıyorlar ne yazik ki. Allahtan akıllı değilim çok şükür.😊😊😊
😘😘💋❤
Çok şey bilip , bilmemezlikten gelen bir kenarda sessizce durup , gerektiğinde kıvrak zekasını kullanan insandan korkulmalı , insana feleğini şaşırtırlar.
Cevap
65Cevap
Tam tersine 5 numara 10 yıldız buluyorum böylelerini. Buharı olsa ekmek banarım. Belki bana da zeka parçacıkları gelir 😂
Yanlız buhara ekmek banmak süper ya nasıl aklıma gelmedi şaşkınim😂😂
@geleceginprofosoru dkkd bu seferlik benden oldu o zamansı
Bende senin buharına ekmek banmis olayım o zaman
Hayır, bence hiç tehlikeli değiller :)
Bazen her seyi bilmek zeki olmak anlamina gelmez. Zeki olmak bildigin kadarini iyi kullana bilmekdir . Bu her seyi bilipde kullanamamakdan daha iyidir. Zeki insanlardan korkmak yerine onlar ile fikir paylasib nasil dusunduklerni oyrenmekden hoslaniyorum
Benden zekiyse korkarım ama tehlikeli bulmam
Zeki insanlar tehlikeli değildir , uyanık olduğunu sanıp çakallık yapmaya çalışanlar tehlikelidir.
Uyanık insanlar zeki değildir, zeki olsalar uyanık olduklarını belil etmezler
Öğrenmeye meraklı bir insanım. Filanca konu neymiş bakar öğrenirim. Çevremdeki insanların dediklerine göre de zekiyim. Hemen her konu da bilgi sahibiyim.
Neden tehlikeli oluyorum ki. Malın teki mi olsaydım yani?
iyi olanı cok iyi işler başara bilir MUSTAFA KEMAL GİBİ Kötü olanlarda sadece hüzün ve ölüm getirir Robert Oppenheimer gibi (atom bombasının mucidi profesör)
Zeki kişinin (ZK) sana karşı bir hedefi varsa korkma... Zk gelir ve seni bulur...
Zeki , samimi , mantıklı arkadaşlıkları tercih ederim... saçma şeyler, insanlar işgüc sürecinde yeterince bol dude
Ukalalik derecesine getirmisse hic iyi bulmuyorum..
Ama bunu faydasal olarak kullaniyorsa iyi insan olarak görüyorum..
Tehlike arz etmiyorlar bana göre.. :/
Zeki insandan zarar gelmez. Kötü bile olsa en azından ne yapacağını kestirebilirsin. Aptal ve cahil insandan korkacaksın.
Evet, kendimi tehlikeli buluyorum😏
Korktuğum tek insan tipi, gözlerini kısıp arka ayaklarını yay gibi gererek avının üstüne atlayan insan tipi
Hepsini değil... Zekasını neye kullandığı önemli... bir de mütevazı ve iyi niyetliyse aksine hayatımda daha çok olsun öyle insanlar isterim...
Zekasını ve bildiklerini hainlik için kullanıyorsa evet.
Hayır zeki insanlar etrafındaki insanlara faydalı olur cahil insanlardan korkarım😊
Zalimse tehlikelidir iyi bir insansa o zekayla iyilik eder.
Şahsen bana öyle derler. Ama tehlikeli olduğumu düşünmüyorum. ( Bana karşı bir yanlış yapılmadıysa )
Konuştuklarıyla bir yaptıklarına bakmak yeterli, uyuşmuyorsa çok tehlikeli olabilir.
Neye göre zeki kime göre zeki😏😏zekanın ölçüsü var mıdır?😐 bilgi tehlike getirmez.
Evet buluyorum. yanlarinda rahat hareket edemiyorum , bir yanlisimi yakalamasindan korkarim
aptal kadına tahammülüm yok dünya güzeli olsa çekilmez , zeki kadına bayılırım
Elbette tehlikeli, nazi kampında bebekler üzerinde ilaç denemesi yapan doktorlar, kimyasal kitle imha silahları üreten mühendisler varmış.
Zekasını yanlış yönde kullananlar için tedbirli davranıyorum
Tehlikeli değil insanların işine gelmediği işin tehlikeli görünür
Hayır değildir onlardan birşeyler öğrenmek dahada heyecan verir
Zekasını işeytanlığa kullananlar tehlikelidir yalnızca.. Atatürk tehlikeli bir adammıydı..
Bulmam tam aksine aynı kulvarda oldum için severim 😀😀😀
Tehlikeden kasıt nedir? Zekiyim bir çok konuda bilgim vardır.
Zeki sinsi yalanci ve vurdumduymaz olursa cok tehlikeli olabilir.
Cahil insan zeki insan dan daha tehlikelidir her zaman
Cok sey neye gore çok? Cok bilenin yanılma payi yuksek..
Kendine tehlikesi olur anca..
Dimi 🙄
Bilgi güçtür. Tehlikeli de bulurum saygı da duyarım.
Bazen tehlikeli olabilir tabi ki zeki insanlar bu bir gerçek 🌸
Tam aksi bilgisiz cahil korkutur çünkü ne olduğu belli değildir
Tek başına zeki/zeka tehlikeli olur ancak akılla birleşince olumlu sonuçlar yaratır.
Kardeşim
Etrafınızda öyle biri varsa akşamlarınız huzurlu olmaz.
zekilik ve çok şey bilmesi başaklar gibi büyüdükce boynunu eğdirip mütevaziliği artmışsa sorun yok. aksiyse bir adım mesafe koy arana. bir şekilde zarar görürsün.
Aptallı oynayan zekilerden korkun
Bilmesi değil de, ben biliyorum havasına girenleri sevmem.
bulmalılar, ben oyum işte ama kimse de korkmaz ama korkmalılar
Salak gibi görünüp aklından binbir türlü tilki dolaşan zekilerden korkulur
ben zeki değilim ama çok şey biliyorum tehlikeli değilim
İnsan bilemediğinden korkar. Anlayabildiğim farkına varabildigim durumardan birinden neden korkmayım.
Hayır bulmuyorum, tehlike bana göre eğlencelidir.
Hayır aksine aptal insanları tehlikeli buluyorum
Kendini zeki sananlar geçmişin tozlu raflarında kayboldu, çok bildiğini sanan da boş konuşur
Kötü kişilerin emellerine geçerse tehlikeli olabilir
Huzurlu ve mutlu akşamlar. Tehlikeli olduklarını düşünmüyorum.
zekiadamdankorkma zırcahildenkork
Cakallık yapanlar ama ihanet eden kendini zeki sanmasın Allah var
Ikisi de degil
Sessizleri tehlikeli bulurum ben
Kibirli olmadığı sürece hiç sorun değil.
aptal insan daha tehlikelidir😂
Ateş bile düştüğü yeri yakar
Hayır zeki insan severim.
Hayır kurnaz ve sinsi insanlar tehlikelidir
Zeki abi iyidir yaaa severim kendisini :(
Evet çünkü herkes ne yaşattıysa aynısını yaşamalı
Ben tehlikeliyim malesef
Zekasını kötüye kullanırsa müthiş tehlikeli
Zeki insanlar adamdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar