Verdiğiniz değerin karşılığını alamamak sizi de üzüyor mu, yoksa umurunuzda olmuyor mu?

Bugün moralim 0 0 0 ☹️
Verdiğiniz değerin karşılığını alamamak sizi de üzüyor mu, yoksa umurunuzda olmuyor mu?
#Huzur
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ben anlamadan dinlemeden boşuna böyle üzülmüşüm. İçim çok rahat şu an, hiçbir şey düşündüğüm gibi değilmiş. Moralim düzeldi yupppii 🤡😝💜😂
Verdiğiniz değerin karşılığını alamamak sizi de üzüyor mu, yoksa umurunuzda olmuyor mu?
Cevapla