MR çektiremedim çok korktum, başka türlüsü yok mu bunun ya?

bugün randevum vardı ,mr çektirmenin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum .makinenin içine girmemle o ses dalgalarının gelmesiyle ağladım ve bağırdım doktora çıkmak istediğimi söyledim :(( benim bu mr ı çektirmem gerek başka türlüsü yokmu bunun ya :((
MR çektiremedim çok korktum, başka türlüsü yok mu bunun ya?
Cevapla