Gözde ki arpacığın kistleşmesi sonucu ameliyat olucam ama çok korkuyorum :( ?

Yakalşık 20 gündür göz kapağımın içinde halk dilinde arpacık veya gelincik diye geçen bir iltihaplanma ve şişlik var. bugün doktora gittim ama o da kistleşmiş olduğunu söyledi ve bu yüzden şalazyon ameliyatı geçireceğimi söyledi ne yapacapımı bilmiyorum çok korkuyorum sabahtan beri ağlıyorum lütfen bu konu hakkında bilginiz varsa iletin?
Gözde ki arpacığın kistleşmesi sonucu ameliyat olucam ama çok korkuyorum :( ?
Cevapla