İlişkilerde hatasını kabul etmeyen taraf kadınlar mı oluyor, erkekler mi?



İlişkilerde zeytinyağı gibi su üstüne çıkmayı başaran erkekler mi oluyor, kadınlar mı?
İlişkilerde hatasını kabul etmeyen taraf kadınlar mı oluyor, erkekler mi?
İlişkilerde hatasını kabul etmeyen taraf kadınlar mı oluyor, erkekler mi?
Cevapla