İlişkilerde zeytinyağı gibi su üstüne çıkmayı başaran erkekler mi oluyor, kadınlar mı?


Valla benim çevremde gördüğüm kadarıyla ve kendi yaşadığım kadarıyla da erkekler zeytinyağı gibi üste çıkıyor beni çıldırtiyolar abi bı insanın hatasını kabul etmek bu kadar zor olmamalı kadının hayatını sikiyolar sonra kadın yüzüne bakmayınca yok kadınlar şöyle yok kadınlar böyle hep iş işten geçtikten sonra özür diliyolar erkeklik gururlarinami yediremiyolardir nedir
Kadın haksız olsa dahi erkek üstüne çok sinirlenip kırınca yine erkek haksız duruma düşüyor kız kırılınca erkek özür diliyor. Kırmasın o da kız haklısn diyip özür dileyecek belki.
Kadınlar bir şekilde zeytinyağı gibi suyun üzerinde çıkıyorlar hiçbir şey bulamazlarsa geçmişinde yaptığın hataları ısıtıp tekrar tokat gibi yüzüne vuruyorlar...
Birde çene faktör var 😀 makineli tüfek gibi seri çalışıyor
Erkekler kabul etmez genelde kafınlarında etmeyeni var oda bana denk gelir bu a ada güzelmişsin huyunmu kötü acaba
Cevap
27Cevap
Erkekler her b*ku yapar sonra kadınlar vıdı vıdı yapıncada niye böylesin sen delisin bilmem ne bilmem ne
Yahu gidin biii
Valla bence konuya göre farklılık gösterebilir ama yani sağolsun türk kızları da çok sinsiler burdan hepsini tebrik ediyorum ve kızlar diyorum
doğru :D vallahi de doğru bu sefer oğlan özür dilemedi ama :D
Valla bana göre erkek haklısın diyorum haklı olmak istemiyorum diyor pardon ne istiyorsun
Erkekler oluyor.
o kibirleri ve egoları yüzünden hatalarını asla kabul etmezler. Çoğu erkek.
Özür dileyecek duruma düşmeyin beyler. En iyisi bu 😄
Bu durum cinsiyetten ziyade psikolojik bişey. Hatasını kabul etmeyen insan narsisttir büyük ihtimalle.
Haksiz oldugu halde hakli oldugunu savunan insan egoisttir
kadın herzaman haklıdır;anlayış ister, saygı ister, güven ister, modernlik ister, ister de ister... amma velakin kendisi için herşey mübahtır. anlayana😂😂
Kesinlikle kızlar onlar hep haklıdır kendilerine göre 🙏👏🏼
Çoğunlukla kadınlar olsa da erkeklerde de böyle bir durum söz konusu 😂
kızlar kusura bakmayın biz zeytinyağıyız 🙏
Erkekler👍 Hakliyken birden haksiz duruma dusup ozur diliyorsun ne oldugunu anlamadan 😣
Erkekler.
Erkekler sağolsun bu konuda
Erkekler suçsuzken de özür dilemek zorunda kalır😏
Kadınlar kabul etmiyor.
Akıllı ve sinsi taraf cinsiyet fark etmez
her ikisindede olur bence
Kadınlar hep üste çıkmaya vb çalışıyor
Erkek, ne alaka diye başladı mı. Tamam
Olmaz boyle kiz hep hakli hep hakli.. kadin bence
ciftler gay ya da lezbiyense kim suclu 🤣😂
Valla ben her türlü o özrü diletiyorum sjsjdjdjjd
Valla kiz da cok özür diler ama bos özür dilemeyin
İki tarafta da olabiliyor.
Kadınlar görsel gayet iyi açıklıyor
iki tarafta ama biz biraz daha baskınız sanki
Her koşulda erkekler özür diliyor
Kadınlar kabullenmez pek
Kadınlar özür dilemediği için hiç anlaşamam zaten
Erkekler.
İki tarafta bence
Kadınlar 😑
Her ikisi
Kadınlar
Yeri geliyor erkek yeri geliyor kızlar
Duruma göre değişir
Kadınlar
Her iki taraf
Erkekler
Erkekler
Erkekler
İki tarafta da var
Erkekler
Kadınlar 😂
Erkekler
Kadın
Kadın
Erkek
Yuzsuz insan..
erkekler
Evet girls
Genelde kadinlardir
Kadınlar
Cok iyi ya
Kadınlar derim
kadınlar
İki tarafta
Asuca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar