Bu kafaya takma hastalığı nasıl geçer?

Merhabalar ben 11. sınıf okuyorum. Benim derdim bu lanet kafaya takma rahatsızlığı her şeyi çok düşünüyorum en ufak şeyi bile kafamda kurguluyorum senaryolar yazıyorum ve bunu tekrar tekrar kafaya takıyorum derslerime odaklanmam lazım sayısal öğrencisiyim ama olmuyor bu düşünceler yüzünden yapamıyorum, içimden diyorum ki keşke her şeyi bırakıp gitsem bir dağ evinde kalsam aklımda sadece bu var sınıfımda sevmediğim 2-3 tip var bunları da çok kafama takıyorum acaba bir şey yapıcaklar mı diye ama sadece arada bir laf atıyorlar sınıftada zaten 1-2 samimi olduğum kişi var. Gerçekten herkesin mi lise hayatı muhteşem geçiyor bitsede kurtulsam diye bakıyorum daha okulun ilçesine bile gelmem. Yakın zamanda psikoloğa gidicem sanırım.
Bu kafaya takma hastalığı nasıl geçer?
Cevapla