Ben bu duyguyu anlatacak kelime bulamıyorum. Çok farklı ve en zor duygulardan birisi bence. Kimse bana “ her şeyin çaresi vardır, “demesin. Yok işte, bazı şeylerin çaresi yok.. Lanet olsun mu bizi çaresiz bırakan her duruma? #Huzur#Çaresizlik
Çaresizlik nedir bilir misiniz? Daha önce hiç çaresiz kaldınız mı?
Çok çaresiz kaldığım durumlar oldu. Sabretmek denen zor duyguyu sindire sindire yasadim. Her sabredis ve acılar bizi biraz daha güçlendiriyor. Ölüm haricinde herşeyin bir çaresi var mutlaka bazen hile yaparsın hayatta. Tabi duruma bağlı mesela senin caresizligin nedir. Belki bir öneride bulunabiliriz
Her şeyin bir çaresi vardır. O çareler, bazı zaman doğru bazı zaman da yanlış olsa bile. Madem istedin, o zaman kaderin böylesine yazıklar olsun diyelim huzur😏
Çaresiz kalmak küçük bı. kiz. cocugunun elinden çikolatasıni ve oyuncağını almakla eş değer bence Ve evet bu duyguyy en affillsininden günde iki üç kere tadiyorum :)
3 saattir sevdiğim kızı 5 yıllık sevgilisinden ayrıldığı için teselli ediyorum kalbim ağrıyor ama seviyorsanız barışın diyorum bana ondan bahsediyor ben bana bahsetme ondan bile diyemiyorum kırılır üzülür o uzulune ben daha çok üzülürüm anlaya bilir misin bu durumu bilemiyorum
Evet çok çaresizim. Ülkece maddi olarak bitik durumdayız bende bittim. İş bulamıyorum. Maddi cok sıkıntı çekiyoruz. Ve şu an bir çare yok. Off keşke tek derdim aşk meşk olsaydı ya cidden psikolojikman sıkıntı çekmek, parasızlık o kadar zor ki.
Alkol neden içersin derler bide bilmezler ki neler yaşadık be kadar çaresiz kaldık herkes dışardan gördüğü gibi karşılar insanı oysaki insanın içinde ne fırtınalar koparda çaresiz kaldığı için hiçbirşey söyliyemez
Saçma sapan aşk maceraları maddi imkansizlik Vs çaresizlik değildir herşeyin bir çaresi vardır asıl çaresizlik anne babasız kalmak ölümden başka herşeyin çaresi vardır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çaresizlik ne yapacağını bilememek değildir. Ne yapacağını bildiğin halde harekete geçememektir.
En İyi Cevaplar