AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Çünkü birileri birilerinin canını acıttı ve bu onların canı acıyan diğer insanlara şans vermesini engelliyor ...
İki insanın birbirini sevmesi zor.Genelde x insanı y insanını seviyor.y insanıda z insanın seviyor.Yani x in y yi y nin de x i sevmesi çok kolay olmuyor.
haftalık olağan Bunca insan yalnızken neden buncaa insan yalnız? sorusuna hoşgeldiniz
Herkes kendi içinde yalnızdır.Yalnız geldik yalnız gidicez..
ben 6 aydır sorgula sorgula bi hal oldum cevabı yok
Ne kadar insan yanlız mesela.Türkiyedemi senin yaşadığın cevredemi yoksa senmi yanlızsında herkesi kendin gibimi sanıyorsun onu bi ele alalım
yalnızlık bir tercihtir doğru an geldiğinde köprüleri yakıp yolunu bulur
Gecen sefer anlattim hala anlamiyorsunuz yaa:)) bunca kisi yanliz cunku herkes dogru kisiyi ariyor ama kimse dogru kisi olmak istemiyor.iste bu yuzden
kimsenin kimseye eyvallahı yok herkes kimseye güvenmiyor güvensizlik var herkesin egosu tavan bu yüzden dolayı da yalnızlıklar bitmiyor işte
kızlar kıvançını erkeklerde berenini arıyor ama onlardan sadece birertane var işte sıkıntı bu :D milletin gözü yükseklerde
kalabalıklar içinde yalnızız herkes kendi içinde yalnız...
çünkü kızların tribi erkeklerin cesaretsizlikleri :)
beni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğim ise beni beğenmez!
Hepsinin unutamadığı,onu gerçekten yaraladığı bi acısı olduğundandır belkide.
yumurtamı tavuktan çıkıyordu tavuk mu yumurtadan bunu sonuca bağlayalım önce bir hele
:DDD:D
İlkokul müfredatına matematik dersini koyanlar utansın kayışı kopartan felsefik oluyor.
bende onu merak ediyorum birgün anlarsan bana da anlat
Bu dünyada herkes birbiri için yaratılmış ama kim kimin için belli değil. (Mustafa Topaloğlu)
:)) süperrr
bir kaçkişi beğenip beğenip diyipte beğenmediği için.
bunca insan bunca insanı bunca insan da bunca insanı beğenmediği için
bu nasıl bir soru cümlesidir =O böyle:(
edebiyatı parçalamış resmen
Ciddi bi sorudur, güzeldir, nefistir aynı zamanda.
Kaybedenler kulübu mod.
berbat bir soru
Hahah, :)
ufak kuzenim var oda örümcek adamı izlemiş. örümcek adam olcam abla ben diyo :D
:))) beyin sıfır sende ama
ruhumu ruhlar aleminde kaybettim .d.d bana yakın her bedende o ruhu arıyorum
Allah kolaylık Versin Ne Diyim :)
Yalnız insanları bir yerde toplayıp birbirleriyle eşleştirmek lazım :P
harika bi fikir kur sitesini facebooktan çok patlar :)
haha :D
kimse, kimseyi sevmezken; neden kimse, kimseyi sevmez?
herkes birbiri için yaratıldı , ama kim kimin için yaratıldı belli değil
Mustafa Topaloğlu :D:D
buda güzel :9
sağol :D
sende sağol
duyguların yerini baska şeyler alırsa yalnız kalmaya mahkum oluruz
Cunku herkes dogru kisiyi ariyor ama kimse dogru kisi olmaya calismiyor.
katılıyorum sana
Tskler:)
Herkes daya iyisini arıyor,eşsiz arıyor kendine hiç bakmıyorda ondan.
vayyy çok doğruu :d
Çok basit.Elinde yokken ağlıyorsun,eline geçince şükretmeyi bilmiyorsun ve pırrrrrrr
güncellemeye binaen hacıt onların hepsinin sevgilisi var.
hepimiz yalnızız bu hayatta karşımıza adam gibi biri çıkmadığı için
canı sıkılan burda bu soruyu soruyor
aç gözlülük kendini bi bok sanma kibir ... vs vs vs
Alın bunu burdan ahahahhaaçjmşğkpğluıpk
5 6 öğrenci ilk okul öğretmenlerini ziyarete gidiyor ardan yıllar geçmiş iş güç sahibi olmuşlar öğretmenleri onlarla sohbet ederken çay falan getiriyo ama bardaklar hep farklı farklı bi bardak kötü görünüyo öğrenciler çaylarını alıyolar sadece kötü bardak orda kalıyo adam konuşmasını bitirirken kötü bardağı işaret ederek işte insanlar hiç bir zaman görünüşünü beğenmedi kötü olanıseçmez herkez iyi olanın peşindedir diyo biraz kabala anlattım siz anlayın
hmm
anlamışsın gibi yapsanda insanlar hiç değişmeyecek
Bunca yanlız insanın istedigi tek insan yanlız degil çünkü!
İzliyorsunuz işte Kaybedenler Kulübü falan... Etkileniyorsunuz böyle, sonra biz uğraşıyoruz!
sen uğraşmasanda olur :)
"da" ayrı.
++
olsada olur olmasada sanane :)
bu soru sorul du yaa.. pişirip şirip önümüze koyuyorlar .D
bence insanlar hem yalnız kalmak istemiyor hemde yalnızlığını paylaşmak istemiyor:S
aynen
yanlizlar yanlizlarla birlessin yanlizliklar bitsin:)
buda güzel çözüm bak :)
Bunca insan yalnız olduğu için yalnızız.
Elindekinin kıymetini bilememekten hep ...
Sadece yanlış zaman yanlış yer yanlış kişiler
Yalnızlık paylaşılmazda ondan :))
Yalnızlık kendi seçimim.
Kriterlerimizin,beklentilerimizin farklı oluşundan
karsılasamamıstırda ondan:P
güzel :)
er yada karsılasırız bızde
er yada geç :)
gecı yazılmamıs:)
biliyomusun sen söyleyince fark ettim :)
:)) sende benden farksız degılmısın be hacım:)
uykusuzluk cano yha 30 saati geçti :)
al benden de o kadar yaa ama senın kı kadar degıl o kadar uykusuz kalsam ben ölurum
44 gördüm dur bakalım pazartesi psikiyatri randevum var inşlh normal bi insan olacam :D
aa neden bu kadar uykusuz kalıyorsun sen ya hadı ben ısten dolayı uyuyamıyorumda sana ne oluyor ya
uykum gelmiyor neyse özelden şeyederiz :)
en ıyı cevap yap barı be:)
al uyuz sen puan verdinmi :D
tam puan verdım ben bı kere en basta tamammı
herkezi birbiri ile eşleştirelim olsun bitsin..
işte asıl mesele bu..
Aradıklarını bulamadıkları için.
yalnız olmak yürek ister
link :)
filme hem soruyorlar bare cevabını versinler.
Yalnız oldukları için.
Dünyaya damsız girilmez diye bir cıvata yok kı
(+)
oss
elektrik alamıyolardır :P
fiş takılmadan elektrik alınmaz ;)
bundan ne anlamalıyım :D
bilmem ne anlamak istiyosun :)
ne anlamak istedğimi bilmiyorm o zaman :D uykummm varrr
ahaha için fesat canım senn :D ben anladım senn içini :P
bişey anlamak istemedğimi söylemişdim :D uykum var yaa aaa
belki kendi tercihleri yalnız kalmak :D
Daha fazlasını iisteme eğilimi.
çünkü herkes hayalındekıne ulasmak ıstedıgı ıçın
bende anlamıyorum neden yalnızız :)
yalnızlık bahtımın dinmez yarası..
Eşimizi bulamıyoruz .yalnızlar arasındaki eşimizi
tesadufun mesai yi aksattıgından dolayı sanırım