Çok dua edip kendinizi yüzsüz gibi hissettiginiz birazını da baska zaman isterim dediginiz oluyor mu? :D

Ben çok dua ettiğim zaman sanki yüzüm tutmuyo Allah'a , utanıyorum .

Şüphesiz Allah katında duadan daha önemli hiçbir şey yoktur ama bazen o kadar çok şey istiyorum ki utanıp neyse bunu da yarın isterim diyorum:D

Mesela vitrinde gördüğüm kıyafeti istediğim ,dua ettiğim oldu 2ay sonra bir şekilde Allah onu karşıma getirdi , fırsat çıkardı ve aldım

Ailemizi ne kadar seviyoruz onlardan bir çok şey istiyoruz onlarda bizi kıramıyor ya ona benzetiyorum rabbimizden bir şey istemek bir dua kadar yakın ne güzel fırsat şükürler olsun
Çok dua edip kendinizi yüzsüz gibi hissettiginiz birazını da baska zaman isterim dediginiz oluyor mu? :D
Cevapla