Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?

Merhaba değerli ks halkı. Kendi kendine konuşmak delilik midir ? Yoksa bir hastalık mı ? Bir insan neden kendi kendine konuşur ? Bu soruların birden fazla yanıtı var. Biz bu yazımızda kendi kendine konuşan kişilerin neden bu eylemde bulunduğunu sizlere anlatacağız. Bakalım.

Gün içinde yaşadığı olayların bir kısmının etkisinde kalması

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz ?

İnsanlar öyle şeyler yaşar ki bazıları bu kişileri derinden etkiler. Gün içinde yaşanılan olayların etkisinde kalmak bir insanın kendi kendisine konuşmasında önemli bir etkendir. Mesela atlatamadığımız bir olayı sürekli içimizde yeniden yaşarız farkında olmadan bu olayı dışımıza yansıtır, dışımızda yaşarız.

Büyük sorunların olması ve kimseye anlatamaması

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?

Büyük derdi olan bir insanda içten içe kendini yer bitirir ve kısa sürede tükenir. Bu esnada psikolojik olarak sürekli duygusal çatışma içerisinde olan bu kişiler bu iç çatışmayı dışa yansıtır ve kendi kendine konuşmaya başlar.

Kişinin aşırı derecede yalnızlık çekmesi

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?

Aşırı yalnızlık çeken kişiler de içinde anlatacağı şeyleri anlatacak kimse bulamadığından kendi kendine konuşmaya ve anlatmaya başlarlar. Kendi kendine konuşan kişilerin bir diğer konuşma sebebi de budur.

Kendi kendine konuşan kişinin deli değil daha akıllı ve zeki olması

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?

Bir insanın zeki ya da deli olduğunu nasıl anlarız ? Hal ve hareketlerden, testlerin sonuçlarından bir sürü şey olabilir. Çok zeki olan insanlar akıllarında kendince kurduğu dünya da yeni planlar yapmaya aklını başka yönde kullanmaya iter. Bu esnada kişi kendi kendine konuşmaya başlar.

Yolda veya başka bir yerde kendi kendine konuşan kişileri yadırgarız belkide. Biz gayet doğal karşılıklı biri ile konuşurken birinin kendi kendi ile tartışmasına tuhaf bakarız. Bu yazımızda kendi kendine konuşan kişilerin iç dünyasında neler olduğundan bahsettik sizlere. O kişileri yadırgamak yerine anlamaya çalışmak daha mantıklı olacaktır dedikten sonra yazımızın da sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın. :)

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?

#Subarusti

Bir İnsan Neden Kendi Kendine Konuşur Merak Ediyor Musunuz?
Cevapla