Bu hayatta en zor olan şey 10 kere Mor Vampir diyebilmek. Gerisi fasa fiso...

Hayatta her şeyi gereğinden fazla ciddiye alıyoruz. Bunu yaparken de mutlu olmayı unutuyoruz. Elbette ki ciddi olmalıyız ama ciddi olurken neden mutsuz olalım ki. Hayat düşündüğünüz kadar zor değil. Zaten olay düşünmekte. Düşünmeye başladığınızda hayatı daha da zorlaştırıyorsunuz. Düşünmeyin demiyorum elbette. Ancak arada bir herkesin düşünmeden hareket etmeye, her şeyi akışına bırakmaya ihtiyacı vardır. İşte o zaman evrene gönderdiğiniz mesajların iletim raporlarını almaya başlayacaksınız. Umudunuzu asla kaybemeyin. Mutlu olmak düşündüğünüz kadar güç değil. Mutlu olun.


Kendinizi sevmekten asla vazgeçmeyin!


Mutlu olmak için 10 kere Mor Vampir demeyi deneyebilirsiniz. :)


Bu hayatta en zor olan şey 10 kere Mor Vampir diyebilmek. Gerisi fasa fiso...
Cevapla