Hayatta her şeyi gereğinden fazla ciddiye alıyoruz. Bunu yaparken de mutlu olmayı unutuyoruz. Elbette ki ciddi olmalıyız ama ciddi olurken neden mutsuz olalım ki. Hayat düşündüğünüz kadar zor değil. Zaten olay düşünmekte. Düşünmeye başladığınızda hayatı daha da zorlaştırıyorsunuz. Düşünmeyin demiyorum elbette. Ancak arada bir herkesin düşünmeden hareket etmeye, her şeyi akışına bırakmaya ihtiyacı vardır. İşte o zaman evrene gönderdiğiniz mesajların iletim raporlarını almaya başlayacaksınız. Umudunuzu asla kaybemeyin. Mutlu olmak düşündüğünüz kadar güç değil. Mutlu olun.
Kendinizi sevmekten asla vazgeçmeyin!
Mutlu olmak için 10 kere Mor Vampir demeyi deneyebilirsiniz. :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar