Yalanları anlamanın değişik yolları vardır. Gelin bunları birlikte inceleyelim.
Samimiyet!

Yalan söyleyen kişiler genellikle konuyu değiştirmek veya samimiyetini! belli etmek için gülümserler, peki yer miyiz? Hayır!
Gözlerini kaçırıyorsa

Annelerimiz bu yaptığımız hareket yüzünden yalanlarımızı şıp diye anlamıyorlar mıydı? Yalanları savuşturmanın en temel özelliklerden biridir gözlerini kaçırmak. Siz siz olun kanmayın böylelerine.
Hareketleri yapmacıksa

Uzak durun şöyle yapmacık insanlardan, yalan söyleyip üstüne yapmacık yapmacık davranmaları insanın sinirini fena halde bozuyor.
Tutarsız hareketleri varsa

Yerinde duramayıp sürekli elleri, yüzü, ayakları ile oynuyorsa bilin ki karşınızdaki kişi yalan söylüyordur.
Bu yazdıklarımı yapıp yalan söylemeyen insanlar da vardır tabii ki.
Karşınızdaki kişi utangaç olabilir, söyledikleri yalan olmasa bile doğruluğu hakkında emin olmayabilir... Bu yüzden karşımızdaki kişiyi hemen yargılamak yerine onunla konuşmayı deneyip, konunun aslı hakkında bilgi almamız gerekir.
Yazdıklarımın dışında kalan, yalan söylediğini anlamamızı sağlayan diğer etmenler de var ama ben en temellerini ele aldım.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
güzel tespitler.. ancak şimdiki insanlar çok profesyonel yüzü kızarmıyor tepki bile yok yalanlarda :D
Hepsi öyle değil ki, genelleme yapamayız ama tabii ki dediğiniz gibi tepki vermeyen insan çok bu zamanlarda.
yok hepsi değil zaten. yanlış anlaşılma varsa düzelteyim ama genel anlamda yozlaşma büyük. artık utanma ya da suçluluk duygusu yok pek fazla bu kötü..
Kesinlikle.
Hepsi birebir doğru, eline sağlık.
Emeğinize sağlık. :)
Teşekkürler.🎀