İnsana yalnız olduğunu hissettiren durumları derlemeye çalıştım. Bu durumlar başınıza geliyorsa yalnız kalmışsınız demektir. Bazı insanlar arada bir yalnız kalmayı ister, sürekli yalnızlık ise sakıncalıdır.
Telefonuna şifre koymazlar
Telefona şifre koyma gereği duymadığında yalnız olduğunu anlarsın.
Dakika ve paketlerin ay sonunda hala aynı durur
Konuşma, internet ve kısa mesaj paketinin ay sonu gelmesine rağmen, aynı şekilde duruyorsa o insan yalnızdır.
Bir alana bir bedava kampanyaları
Birçok kişi böyle kampanyaları takip eder. Yalnız insan ise acaba diğeri kimin olacak diye düşünür.
Arkadaşlarının birer birer evlendiğini fark eder
Etrafına bakınca birçok arkadaşı evlenmiştir. Onun bir sevgilisi dahi yoktur.
İzlediğin filmi anlatacak kimse bulamaz
Birçok insan filmi izlediği kişiyle bile film çıkışı tartışırlar "şöyle filmdi, böyle filmdi" eğer ki böyle bir durumda değilseniz bu bir yalnızlıktır.
Burger daki iki kişilik daha uygun menüden yiyemezsin Sinemaya tek gidersin Doğum gününü ailenden başka hatırlayan olmaz Kendi kendine konuşursun çoğu zaman kitaplarda en yakın arkadaşın olur Tek basına yemek yemeyi alışverişe gitmeyi öğrenirsin İnsanlarla bir araya gelince bir an evvel kaçmak gitmek istersin
Yanlizim. .. Ama ne internet ne konuşma dayanıyor bana faturalar aldı başını gidiyor bir mesaj yok sağolsun whatsap onuda görüyor telefonda şifre var hatta bikaç bölümde 🙈 Demekki dibine kadar yasamiyorum
rsoyle cilginca seyler yapmak istersin bazen. bilmedigin halde buz pateninde kaymak. market arabasiyla itilmek bilmedigin ingilizce sarkilari karaoke yapmak. dertlesmek aglasmak gece kizarkadasinla bir tencere pudingi dibine kadar siyirmak falan. ama bisey eksik.
Ben de yalnızım ama ben duşa falan girince annem gelmiş mesajlarımı okumuştu bir kaç kere. Ben de acaba bugün de okumuş mudur vb. diye kuruntu yapmaya başlamıştım. Kuruntu yapacağıma şifre koydum :D
yalnız insan bayramlarda hiçbir yere gitmek istemeyen insandır, düğünlere gitmeyide hiç sevmez çünkü kendi yanlızdır yalnız olduğu için de mutsuzdur kimsede onlardan başkalarını mutluluğuna sevenecek kadarda anlayış beklemesin.
Yalnızlığın dibine vurmuşum valla 😂 Bide ekstra olarak sadece vodafone turkcell ya da turk telekomdan gelen msjlar da eklenmeli onlar haricinde mesaj da arayanda yok 😂
telefonmda sifrem var evlenmis degl zaten normaldede aman diyecek bir arkadsm yok yalnzkn film dahi izlenmz ztn hc izlemedm cnku tek heyecani dahi olmuyorve yalnizken insan gezemez en azndan bunu yazsaydn
En İyi Cevaplar