Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler genelde cesur, kendinden emin değişikliğe açık olan ve duyguları az da olsa karışık insanlardır. Zor insanlardır :) .
2- Sarı saç
Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler azimli, bazen kolay pes edebilen, duygusal ve kurnaz-akıllı insanlardır. Onlarla savaşmak kolay değil. :)
3- Siyah saç
Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler çoğunlukla duygularının insanıdır, güçlüdürler, içlerine atar atar biriktirir. Kalp kırıcı olmamaya çalışır. İyi bir dostturlar.
4- Kahverengi saç
Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler naif sohbeti güzel olan genelde sorunlara daha yatkın tiplerdir. Bazen dışarıdan saf görünse de, ters köşe yapar kalırsınız. İyi insanlardır ama :)
5- Son olarak pembe, mor, mavi, gri saç renkleri
Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler dıştan aktif, neşeli, sevecen gibi görünse de içlerinde bir burukluk vardır. Hatta bazıları direk dışına yansıtır. Aile ortamı onlar için önemlidir. Korumacı ve paylaşımcı insanlardır. Güzel insanlar sevin onları...
Not: Umarım bir yanlışım olmamıştır hepsini kendi düşüncelerim ve fikirlerim ile yazdım. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. <3
Beğendiğiniz Saç Rengine Göre Kişilik Özellikleriniz!
güzel hazırlamışsınız tebrikler , teeşkkürler , en çok kullandığım saç rengi 1 ve 5 severim kızıl rengi ve pembe mavi renkleri , şu an saçım pembe biraz açılmakla birlikte :)
Evet cidden , hayır yanmadı kuaföre gitmedim sadece 20 tl ye yakın bir fiyata mal oldu boyası ve aç açma malzemeleriyle birlikte , çünkü evde yaptı kardeşim , boya zaten bitkisel amonyaksız jean colors bulunduğun yerde kozmetikçilerde bulabilirsin , internrtten bak jeans color ürünlerine , kuaförlerde yaptırabilirsin uzmanına saçı açarken ısınıyor , onu kuaföre söylemezsen saçın yanar ve çok kısa sürede açılıyor zaten
Kızıl veya şu saçma sapan mavi mor saç şu dönem beğenildiği çok söyleniyor bence kesinlikle farklı görüneyim çabasından böyle konuşuluyor. Siyahın asaleti denen bir şey var. Simsiyah bir saçla diğer hiçbir renk yarışamaz.
Ben doğal saçlarımı hiç boyamadım ama başkalarında yakışıyorsa eğer kızıl tonlarını beğenirim. Herhalde burada yazılanlar benim için de geçerli olur bu durumda. Çünkü beğendiğiniz saç rengi demiş, sizin saç renginiz dememiş..
Kumralıda yazdım yine kendi düşüncem, yanlış olursa özür dilerim :D 6- Kumral saç Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler Genelde çekici ve ne istediğini bilirler. Bazen çok sinsi olabilirler, fakat iyi kalplilerdir. Kötü insana iyi iyi insana melek gibidirler. Çoğunlukla doğallıktan yana olsalarda makyaj da onlarda bir hayli çekici olur. Çok çalışkan olsalarda bu yönlerini ancak yine çalışarek elde derek keşvederler. :)
6- Kumral saç Bu saç tonlarını beğenen kadınlar/erkekler Genelde çekici ve ne istediğini bilirler. Bazen çok sinsi olabilirler, fakat iyi kalplilerdir. Kötü insana iyi iyi insana melek gibidirler. Çoğunlukla doğallıktan yana olsalarda makyaj da onlarda bir hayli çekici olur. Çok çalışkan olsalarda bu yönlerini ancak yine çalışarek elde derek keşvederler. (bunlarıda kendi görüşlerimle yazdım yani yanlış falan varsa özür dilerim :D... )
Yani şöyle kimisi var aslında çok çalışkandır, akıllıdır, zekidir ama çalışmaz. Kumral sevenlerinde çalışkan becerikli falan olduğunu belirttim. Yani çalışırlarsa büyük işlere ulaşabilirler :) :D...
En İyi Cevaplar