Maskeleri Çıkartıp Mutlu Olmanın Zamanı Gelmedi Mi?

Sizden her şeyden önce sabır ve bencemi sonuna kadar dikkatli bir şekilde okumanızı istiyorum. Elimde olduğunca sıkıcı yazmamaya çalıştım. İyi okumalar :)

Sanalda biriyle tanıştığınızı düşünün. Çok güzel bir kız ya da çok yakışıklı bir erkek... Mesaj attınız ve konuşmaya başladınız. Birkaç gün 'Günaydın, Merhaba'dan sonra sohbetiniz ilerledi ve arkadaş oldunuz. Çok iyi anlaşmaya başladınız, hatta 'Ruh ikizimi buldum' diye düşündünüz.

Konuşmayı bitirmek istemediğinizi fark ettiniz
Maskeleri Çıkartıp Mutlu Olmanın Zamanı Gelmedi Mi?

Hoşlandığınızı anladınız. Bir şekilde itiraf ettiniz ya da o bir şekilde sezdi, tavırlarınızdan ya da kullandığınız emojilerden... O da sizden hoşlandığını söyledi, karşılık alabildiğiniz için çok mutlu oldunuz. 'Neden sevgili olmayalım ki?' diye düşündünüz. Daha da ilerleyip çıkmaya başladınız. Sonra birbirinize 'Seni seviyorum' demeye başladınız. Siz onun sizi sevdiğine inandınız, o da sizin onu sevdiğinize. Daha da kötüsü siz onu sevdiğinize inandınız... O da aynı şekilde.

Onun aslında profil fotoğrafındaki kişi olmadığını bilmiyordunuz

Aslında sevdiğiniz kişinin farklı biri olduğunu bilmiyorsunuz. Mesajlardaki bu duyguların, bu hislerin sahibinin gördüğünüz o yakışıklı/güzel kişi olmadığını bilmiyorsunuz. Aslında başka birine aşık oldunuz ama bilmiyorsunuz. İşte bu örnekte de gördüğünüz gibi gerçekler sizin gördüğünüzden aslında çok daha farklı...

Kendinizi kandırmak kolaydır, kalbinizi kandırmak daha kolaydır çünkü sizin en azından bir beyniniz var.

Düşünmek büyük yetenektir, düşünün. Perdelerinizi indirin. Olmak istediğiniz şekilde yaşayın ve kendinizi o şekilde inandırın.

Maskeleri çıkarın...

Maskeleri Çıkartıp Mutlu Olmanın Zamanı Gelmedi Mi?

Ben sadece size yol gösterdim, ne yapacağınızı ve nasıl yapacağınızı düşünüp kendiniz belirlemelisiniz. Çünkü size yardımcı olacak birileri her zaman olamaz yanınızda.

Maskeleri Çıkartıp Mutlu Olmanın Zamanı Gelmedi Mi?
Cevapla