İçinde bulunduğunuz ruh hali ve manevi durumunuz durgun, mutsuz ve umutsuzsa size iyi gelebileceğini düşündüğüm bir kaç küçük alışkanlıktan ve hobiden bahsetmek istiyorum.

Bu dönemi atlatmanız için yapmanız gereken şey sabredip beklemekse eğer, en iyi şekilde atlatmanız için size bazı ipuçları vereceğim. Bunlardan bazıları;
1-Önemli anlarınızı yazabileceğiniz bir günlük

İçinizi dökebileceğiniz, sizin her türlü derdinizi, sıkıntınızı sükunetle dinleyebilecek, kimseye sorunlarınızı sakız etmeyecek, dost gibi dosttan daha sıcak olan bu günlük dedikleri defterdir.
Bazılarına basit gelebilir. Ama yazmak insanı ruhen rahatlatır. İlla günü gününe tutmanız gerekmez. İçinizden geldiğinde, en daraldığınız anda, içinde bulunduğunuz durumu yazıya dökerek rahatladığınızı göreceksiniz.
2- Evde küçük çaplı antremanlar yapın

Bir çok kişi sporun size iyi geleceğini söyler ve ekler. Sabah erken kalkın, küçük çaplı yürüyüşler ve koşular yapın der. Bu bir çok kişi için alışkanlık haline getirilmesi güç bir aktivitedir. Çünkü sabah kalkacaksın da üzerini giyip dışarı çıkacaksın da, evden parkura yürüyeceksin, sonra duşuydu, saçıydı, başıydı derken, bir sürü meşakatli iş diye düşünülüp bir kaç günün ardından vazgeçilir genelde.
Bunun yerine evde kendi isteğinizle günün herhangi bir saati, küçük squat hareketleri ve ısınma hareketleriyle kendinizi fit hissedebilir öz güveninizi kazanabilirsiniz ve bunu yaparken çok fazla zaman kaybınız da olmaz.
3-Size saygı duymayan, sizi arka plana atan insanlarla diyaloğunuzu azaltın

Zaten canınız sıkkın, kafanızın içinde çözümlenemeyen birden fazla soru işaretiyle yaşıyorsunuz. Bir de bu tarz insanların sizi örselemesi sizi daha da derinlere itecektir. Hiç gerek yok, bu insanlar için kendinizden taviz vermenize. Sadece sizi anlayan, size saygı duyan insanlar yetecektir. Hem ne demişler ;
Az insan, çok huzur...
Bunlarla bir çok sorununuzu aşabileceğinizi düşünüyorum. Ayrıca sevdiğiniz alışkanlıklarınıza kendinizi zorlayın derim. Ne kadar canınızın çekmediğini, ''eski günlerde kaldı ya artık uğraşamam'' diyebileceğinizi de biliyorum ama zorlayın kendinizi. Yeni her zaman heycanlıdır. Eski sıkıcıdır, yenilikçi olun..
Herkese mutlu, umutlu ve bol gülücüklü hayat diliyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler. Umarım bir nebze de olsun yardımcı olmuşumdur.
Teşekkürler... :)
BONUS!!!!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar