Her Şeyi İçine Atan İnsanların Yaşadığı Bazı Durumlar

Bazı insanlar vardır bütün duygularını içlerinde yaşarlar çevresindekilere pek fazla belli etmezler bunu. Ben de biraz kendimden yola çıkarak bu tarz insanların yaşadığı bazı durumları konu almak istedim.


İçine atanların yaşadığı bazı durumlar ;


Yazmayı Severler


Her şeyi İçine Atan İnsanların Yaşadığı Bazı Durumlar

İçlerinde biriktirdiği duyguları yazarlar, böyle rahatlatmaya çalışırlar kendilerini. Dışarıya anlatamadıklarını yazarak kağıtlara dökerler.


Yalnızken Ağlarlar


Her Şeyi İçine Atan İnsanların Yaşadığı Bazı Durumlar


Ailesinin ya da arkadaşlarının yanında göz yaşı dökmezler, dışarıya sağlam durduklarını göstermeye çalışırlar ama yalnız kaldıklarında bütün içindekiler dökülür göz yaşlarıyla.


Bastırılmış Duygular


Her Şeyi İçine Atan İnsanların Yaşadığı Bazı Durumlar


Bastırılmış duygular bazen patlama noktasına gelebilir, bu da dışarıya aşırı öfke ve asabiyet olarak ortaya çıkar. Ufacık bir şeyden bile bütün birikmişlikleri bir anda patlayabilir.


Bunları yaşayanlar genelde sevinçlerini herkesle paylaşırlar ama yaşadığı sıkıntıları, dertleri içine atarlar bunu insanlara göstermeyi zayıflık olarak düşünürler. Ama bu sağlık açısından zarar verebilir bedensel ya da zihinsel olarak ortaya çıkabilecek olası rahatsızlıklar söz konusudur.


#Sevgiylekalın


#Nisanyağmuru

Her Şeyi İçine Atan İnsanların Yaşadığı Bazı Durumlar
Cevapla