Bazı insanlar vardır bütün duygularını içlerinde yaşarlar çevresindekilere pek fazla belli etmezler bunu. Ben de biraz kendimden yola çıkarak bu tarz insanların yaşadığı bazı durumları konu almak istedim.
İçine atanların yaşadığı bazı durumlar ;
Yazmayı Severler

İçlerinde biriktirdiği duyguları yazarlar, böyle rahatlatmaya çalışırlar kendilerini. Dışarıya anlatamadıklarını yazarak kağıtlara dökerler.
Yalnızken Ağlarlar

Ailesinin ya da arkadaşlarının yanında göz yaşı dökmezler, dışarıya sağlam durduklarını göstermeye çalışırlar ama yalnız kaldıklarında bütün içindekiler dökülür göz yaşlarıyla.
Bastırılmış Duygular

Bastırılmış duygular bazen patlama noktasına gelebilir, bu da dışarıya aşırı öfke ve asabiyet olarak ortaya çıkar. Ufacık bir şeyden bile bütün birikmişlikleri bir anda patlayabilir.
Bunları yaşayanlar genelde sevinçlerini herkesle paylaşırlar ama yaşadığı sıkıntıları, dertleri içine atarlar bunu insanlara göstermeyi zayıflık olarak düşünürler. Ama bu sağlık açısından zarar verebilir bedensel ya da zihinsel olarak ortaya çıkabilecek olası rahatsızlıklar söz konusudur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar