Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız

Bir elmanın iki yarısı olan kadın ve erkeğin farkı detaylarda gizli. Sitemizdeki paylaşımlarda can sıkan detaylar bu konuda olağanüstü güzellikler barındırıyor.


Çok şeyle ilgilenmesi gereken sosyal varlıklar olduğumuzdan beynimizin loblarını farklı amaçlar için ve daha etkin kullanabilme yeteneğine sahibiz.


Gündelik aktivitelerimiz erkeklerinki gibi sınırlı değil.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Biz kadınların kalbimizdeki olmazsa olmazlarımız arasında eşlerimiz, dedikodu, kuaför ve alışveriş gelir. Bunların yerine farklı şeylerden hoşlananlar da olabilir ancak en azından;


Kalbimizi erkekler gibi parsel parsel dağıtmıyoruz.



Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Erkeklerin aksine aynalarla hiç bir zaman barışamayız. Ne kadar fit olsa da görüntüsünden mutlu olan kadın yoktur.


Mükemmeli aramak genlerimizde var.


Diyet yapmayı severiz ancak pazartesi başlayan diyet bizim istikrarımıza dayanamayıp çareyi salı günü sıvışmakta bulur.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


- Erkek : Tüm kızlar bana hasta!..


- Kadın : Bu görüntüm beni hasta ediyor..


Pavarotti olup da kendini Brad Pitt sanmaktan iyidir öyle değil mi?


Vücut bakımı ve temizlik konusunda da özenli ve titizizdir. Aceleye getirmeyi sevmeyiz.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Ayakkabı tutkunuyuzdur. Bir çift ayakkabıyı her mekana giymeyiz. 100 çift ayakkabımız olsa yine de 101.yi alırız huyumuz kurusun. Her ortama her ayakkabı gitmez bu böyle biline..


Fazla ayakkabı göz çıkarmaz ama günü kurtarır.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Ayrılıklar ilk günler acıtsa da kolay adapte olur, yolumuza bakarız. Vurdumduymaz olmak her zaman iyidir, fazla hassasiyet bünyeye zarar.


Biz biliyoruz ki yolumuz da açık farımız da.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Başucu kitaplarımızı bile özenle seçerken farkımızı konuştururuz. Eh ne de olsa beynimiz tek bir şeye çalışmıyor değil mi kızlar?


Defansı güçlü tutmakta yarar var.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Biri seyahat mi dedi?


Birkaç hafta öncesinden bildirilmeli ki tam bir hazırlık yapalım. Alınacakların listesinden tutun da, tatil aktivite planına kadar düşünürüz. Ufak detay deyip geçmemek lazım, tek bir rujun eksikliği bile bütün bir tatili mahvetmeye yetebilir.


Sinek de ufaktır ama mide bulandırır.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


İletişim kurarken sadece ağzımız değil, gözlerimiz ve bütün sensörlerimiz bir uyum içinde çalışır. Bu yüzden birçok kadın hemcinsinin kendisi için ne düşündüğünü daha ilk iletişimde anlar.


Bu enerji alışverişine moda tabirle 'Elektrik almak' dense de bir dahaki görüşmenin olup olmayacağı bu elektrik faturasının yüksekliğine bağlıdır.


En güçlü ve kaliteli scanner bile kadın gözü yanında haltetmiştir.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Fotoğraf çektirmek bizler için sanıldığı kadar basit değildir. Öyle 'Hey foto çekiniyoruz koş!' demekle koşamayız.


Önce saçları düzeltip şekil vermek gerek ardından makyaj tazelemek ve aynada son bir genel kontrol.


4 adet vesikalık için kuaföre gidip saç, makyaj bile yaptıranlar var, ben de dahil.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Wanted fotosu bile çekilecek olsak ön hazırlık için bekleyecekler elleri mecbur.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Olaylara farklı yönlerden bakmak da güzeldir. Bu aslında kadın beyninin tam kapasite ile çalıştığını gösterir.


Elbette kötü ihtimalleri de düşünürüz ama daima iyi ve romantik tarafını öne çıkarmak yapımızda var. Son nefesimizi verirken bile sevildiğimizi bilmek isteriz.


Romantik olmak Ormantik olmaktan iyidir.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Dışarı çıkmak için hazırlanmak özen gerektiren bir iştir. Belki işe, randevuya azıcık geç kalabiliriz ama olsun..


Genç görünmenin yanında geç kalmanın lafı mı olur.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Bizim için 'Pişti' bir çeşit kağıt oyunundan öteye geçmez. Hele 'pişti olmak' lugatımızda yazmaz.


Aynı giysi içindeki bir hemcinsimizi gördüğümüzde giysi seçiminde daha dikkatli olmasını kibar bir dille ifade ederiz.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Kavgalarımız bile bir değişiktir. 'Cat fight' da denilen bu kavgaların üzerinden zaman geçse bile affetmeyiz. Bitti mi bitmiştir bizim için, sonrasında yıllarca bile sürebilecek söz düelloları başlar ki ülkeler arası soğuk savaş bile solda sıfır kalır.


Değil Obama Evrenin Prensi bile gelse aramızı düzeltemez artık.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Parfüm dendi mi işte orada dururuz. Kokusu kadar kutusu, rengi ve hatta şişesinin zerafeti bile önemli kriterlerdir. Biri eksik olursa parfüm parfüm olmaz ki..


Fiyat mı? Boşversene, hergün de parfüm almıyoruz ki a canım.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Bizim için dünya 3 ana ve 3 ara renklerden oluşmuyor ki, bunun çimen yeşili, patlıcan moru, bebek pembesi, şarap kırmızısı, somon rengi, fuşyası veya mürdüm eriği de var.


Beyler, renk skalanız geniş değilse algılarınızın ayarlarıyla oynamanın vakti gelmiş demektir.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Seyahate giderken de arka sokağa gidilir gibi çıkılmaz ki canım. Kıyafetle uyumlu ayakkabılar, kemerler ve çantalar ile gece-gündüz giysileri, makyaj malzemeleri, bakım ürünleri vs. var da var.


Bir ufak kadın çantasına bile bavula sığacak kadar eşya koyabilen bizler bavulun içinde de tüm gardrobu taşıyabiliriz.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Yanlış anlaşılmasın, biz kuaföre boş yere gitmiyoruz. Bir ton parayı aynı güzellik seviyemizi koruyabilmek adına harcıyoruz.


Darwin'i haklı çıkarmayı hiçbir kadın göze alamaz.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız



Sosyal medya hesabımız hergün özen ve ilgi isteyen bebeğimiz gibidir. Birkaç gün girmesek cevap bekleyen yığınla mesaj, incelenmesi gereken tonla paylaşım hatta paylaşmamız gereken onlarca durum birikir de birikir.


Ofise bile aylarca gitmesek bu kadar iş birikmez.


Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız


Son olarak kızlarla erkeklerin farkını anlatan çok beğendiğim kısa ama sevimli bir video ile bitirmek istiyorum.




İstediğiniz kadar eleştirin beyler, vız gelir tırıs gider, biz kadınlar bu özelliklerimizle mutluyuz. Bizi biz yapan da zaten bunlar. Aksi taktirde sizden ne farkımız kalır ki..

Yok Aslında Birbirimizden Farkımız Ama Biz Kadınız
Cevapla