Günaydınlar 🙏 bütün hemcinslerimin Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum🥳
Bu özel ve güzel günde benim için değeri ve yeri her zaman ayrı olan KS'nin üstadı, zor zamanlarımda yanımda olmuş; yeri gelmiş bana bir "baba" yeri gelmiş "bir abi" ve hatta akıl hocalığı bile yapmış @superpsikolog ile röportajımızın tadını çıkarın. Keyifli okumalar. 🙏🙂
Sizinle bir röportaj yapmak istiyorum. Eğer isterseniz
Tabii ki
Teşekkür ediyorum kabul ettiğiniz için. Benim için çok değerli bir insansınız. Sizinle 19 yaşımda tanışmıştım. En zor günlerimde bana hep bir "baba" yeri geldi bir "abi" hatta ve hatta "akıl hocası" oldunuz. Varlığınız çok kıymetli. İlk soruyla başlamak istiyorum o halde.
Hani derler ya büyüklerimiz "bu çocuk büyüyünce çok can yakacak" diye...
Siz bu hayatta can yakan mı oldunuz canı yanan mı?
Canım çok yandı ama hak edenler dışında hiç can yakmadım. Canı yananlar bunu yapmam için bana çok ısrar ettikleri için canları biraz yandı.
Uuu harika bir cevap oldu üstadım🙂 Peki evinizde en çok sevdiğiniz eşyalardan birini söyleyin desem...
Koltuğum. O bana ait ve en çok kullandığım şey.

Ay harika Koltuğunuzu sahiplenişiniz tebessüm ettirdi bana🙂 Peki o koltukta her akşam mutlaka haber seyreder, gündemi takip eder misiniz?
Kitap okurum, düşünürüm ve bazen sohbet ederim.
Anladım 🙂 Sizin için bakımlı kadın/erkek demek ne demek? Makyaj yapmak bir bakım ölçütü müdür mesela?
Benim için bakımlı olmak temiz ve doğal olmaktır.
Kesinlikle öyle 🙂 Yurt içi ve yurt dışı seyahatleriniz oldu mu? Bana en çok beğendiğiniz yeri söyleyin desem...
İkisi de oldu. Macaristan ve Romanya güzeldi. Ermenistan, Irak, Suriye ve Rusya sevmediğim yerler.


Peki 🙂 Bizim sizinle senelere dayanan bir tanışıklığımız var ama KS'nin değerli üyelerinden biri olarak sizi siz yapan bir özelliğinizi anlatır mısınız?
Beni ben yapan şey düşünmeden konuşmam, geriye veya ileriye bakmam. İçinde olduğum durum ve zamandan ötesi yok.
Harika ifade ettiniz yine 🙂 Sanata ilgi duyuyor musunuz? Sanatın en çok hangi dalını seviyorsunuz? Resim, müzik, dans, edebiyat...
Sanatın ve sanatçının her dalını hepsini sevgi ve saygıyla kabul ediyorum. Sanat ve sanatçı ilahi birer olgu benim için. Özellikle şu dalı diyemem.
Süpersiniz, kullanıcı adınızın hakkını veriyorsunuz. Sondan bir önceki sorumuzdayız: Evcil hayvan beslediniz mi hiç veya besliyor musunuz?
Evet, kedim ve köpeğim vardı. Şimdi ikisi de yok. Ben deprem bölgesinde çalışıyorum. Deprem sırasında kayboldular ve hala onları aramaya devam ediyorum.

Üzüldüm. Dilerim tez vakitte bulursunuz. Deprem çok acı verici hasarlar bıraktı. Bunu duymak gerçekten üzdü.
Hayat devam ediyor. Buna şükür ediyorum
Evet şükür bütün iyi dileklerim ve dualarım sizinle üstadım🙏 Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sizce? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?
İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sizce?
İnsan, değer verdiği şeylerle yaşar. Hayata değer verirse hayatla, aşka değer verirse aşkla, mal-mülk vs peşinde koşarsa onlarla yaşar.
Yaşamın gerçeği ise insan sadece kendisi ile yaşar. Çünkü hepimiz yalnız doğduk, yalnız yaşıyor ve yalnız öleceğiz. Çevremizdeki tüm kalabalık ile bağımız ve bağlantımız var olduğumuz sürece geçerli. Bu sebeple insan sadece kendisi ile ve huzurlu olabildiği kadar yaşar.
Çok güzel bir cevap oldu üstadım. Kıymetli zamanınızı ayırıp röportaja verdiğiniz güzel cevaplar için çok teşekkür ediyorum.
Rica ederim. Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun.
Çok teşekkür ediyorum 🙂🙏
Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler 💕 Başka bir röportajda görüşmek dileğiyle; huzurla ve sağlıkla kalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Emeğinize sağlık faydalı içerik olmuş
Sitede değer verdiğim çizgisini bozmadığına inandığım üyeler arasında @superpsikolog yerini her zaman korumuştur. Kısa cevaplarla aslında çok uzun cevaplar vererek güzel bir söyleşiyi bizlere armağan etti.
Çok teşekkür ederim üstadım.
@superpsikolog rica ederim
Çok güzel bir içerik olmuş. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık.
❤️🙂🙏
😊🙏❤️
Ellerine sağlık
Keyifli olmuş teşekkür
Güzel paylaşım
Umut ile yaşar
Güzel bir röportaj olmuş 😊
İnsanın kalbinde ne varsa onunla Yaşar
Okumaya değer
Emeğine sağlık 🌸✨
Emeğine sağlık
Güzel paylaşım olmuş
Onuru ile