Hayat çok uzun bir yolculuk mu yoksa sadece bir anlık nefesten mi ibaret

Doğum, büyüme dönemi, ölüm üçgeninde gelir gider insanlar peki biz nasıl harcarız zamanımızı her anı dolu dolu mu yoksa boşa mı harcarız zamanımızı?


Herkes farklı yaşar tabi farklı değerlendirir zamanı ama şunu unutmayalım ki ölüm bize bir saniye sonrası kadar yakın ve bir gün hepimiz öleceğiz.


Ölümü düşünürek yaşanmaz doğru ama aklımızın kenarında olmasıda her zaman iyidir.


Bence hayatı dolu dolu yaşayalım gülelim eğlenelim mutlu olalım.Maddi zorlukların en alasını yaşayan dedelerimiz atalarımız hep mutlu olmadı mı?


Anlatılmaz mı size güzel anıları dedelerimizin....


Hayat kısa arkadaşlarım abilerim ablalarım saygı değer şahsiyetler onun için kalp kırmayalım sevelim sevilelim dolu dolu yaşayalım hayatı.


Birgün en sevdiğimiz kişiler bile göçüp gidecek/gittiyse fani dünyadan herşeyi zamanında yapalım.


Çocuksak cocuk gibi yaşayalım gençsek çalısalım didinelim gücümüz kuvvetimiz varken yaşlanıncada dönüp geriye bakarız biz ne yaptık diye.


Hep güzel anılarımızın güzelliklerin kalması dileğiyle..


Bir günümüz bir günümüzü tutmayabilir doğru bazen maddi zorluklarlarda yaşabiliriz fakat bu dönemde aile devreye giriyor. Sıkı sıkı kenetlenelim zorluklara karşı herşey bir sınav ve gelip geçicidir...


Belki biraz başınızı ağrıttım affola...


Sevin, Sevilin...


Mutlu olmaya bakın...


Hayat yaşanmaya değer ve bir saniye sonrasının bile garantisi yok..


Hayat çok uzun  bir  yolculuk mu yoksa acaba sadece bir anlık nefesten mi ibarettir.


Saygılarımla Paladin :)

Hayat çok uzun bir yolculuk mu yoksa sadece bir anlık nefesten mi ibaret
Cevapla