Doğum, büyüme dönemi, ölüm üçgeninde gelir gider insanlar peki biz nasıl harcarız zamanımızı her anı dolu dolu mu yoksa boşa mı harcarız zamanımızı?
Herkes farklı yaşar tabi farklı değerlendirir zamanı ama şunu unutmayalım ki ölüm bize bir saniye sonrası kadar yakın ve bir gün hepimiz öleceğiz.
Ölümü düşünürek yaşanmaz doğru ama aklımızın kenarında olmasıda her zaman iyidir.
Bence hayatı dolu dolu yaşayalım gülelim eğlenelim mutlu olalım.Maddi zorlukların en alasını yaşayan dedelerimiz atalarımız hep mutlu olmadı mı?
Anlatılmaz mı size güzel anıları dedelerimizin....
Hayat kısa arkadaşlarım abilerim ablalarım saygı değer şahsiyetler onun için kalp kırmayalım sevelim sevilelim dolu dolu yaşayalım hayatı.
Birgün en sevdiğimiz kişiler bile göçüp gidecek/gittiyse fani dünyadan herşeyi zamanında yapalım.
Çocuksak cocuk gibi yaşayalım gençsek çalısalım didinelim gücümüz kuvvetimiz varken yaşlanıncada dönüp geriye bakarız biz ne yaptık diye.
Hep güzel anılarımızın güzelliklerin kalması dileğiyle..
Bir günümüz bir günümüzü tutmayabilir doğru bazen maddi zorluklarlarda yaşabiliriz fakat bu dönemde aile devreye giriyor. Sıkı sıkı kenetlenelim zorluklara karşı herşey bir sınav ve gelip geçicidir...
Belki biraz başınızı ağrıttım affola...
Sevin, Sevilin...
Mutlu olmaya bakın...
Hayat yaşanmaya değer ve bir saniye sonrasının bile garantisi yok..

Saygılarımla Paladin :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar