Merhabalar bebeklerrr💖 Bu sefer ki bencemde psikolojiye yer ayıracağım. Bazen insanın kendisini ya kenardan izlemesi ya da birinin ona nasıl olduğunu açıklaması gereklidir. Böylelikle nasılsız ve nasıl hissediyoruz öğrenebiliriz. Keyifli okumalar.

1- Ufak sorunda bile bağırmak

Yani biri bir şey desin veya bir olay olsun hemen bağırmalar, ses yükseltmeler falan olur. Sakince konuşmak istemezsiniz. Bağırarak agresifleşirsiniz. Buda bir belirtidir.
2- Her şeyi içe atmak ve ağlayamamak

Arkadaşlar, bu belirti güçlülük değildir. Ne kadar içten içe yorgun ve mutsuz olduğunuzu simgeler. Normal insan ağlayabilir de ve hisslerini tamamen yaşar. Ama siz içinize ata ata o acılarla kendinizi, psikolojinizi gömüyorsunuz kendi içinizde. Bu da normal bir durum değildir.
3- Herkesten uzak durmak

Yakınınızda 1 insan bile olmaz. Olsa bile ondanda kaçarsınız..Çünkü kaçtığınız yer sadece yalnızlıktır. Yalnız kalmakla mutlu olduğunuzu zannedersiniz ama değilsinizdir. Bu da sizi depresyona sürükler.
4- Geceleri düşüncelerden uyuyamamak

Gece geç saatlere kadar veya sabahlara kadar uyumayanlar vardır.. Düşünceler, üzüntü, yalnızlıkla baş başa kalmak istemek bunlar sık sık olması geceleri normal değildir. Uyku düzensizliği de eklenirse psikolojiye kötü etki eder.
5- Yaşamanın ne anlamı var ki düşüncelerine kapılmak

Bazen veya sık sık intihar düşünceleri olur ya da buna kalkışırsınız. Kimseye söylemezsiniz bile. Bu geçer mi kendiliğinden? Hayır, asla. Artık psikolojiniz tamamen bozulmuştur demektir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer