1. Psikolojinizi bozan her etmeni hayatınızdan uzaklaştırın

Hayatta her zaman psikolojimizi etkileyecek veya bozacak olaylarla karşı karşıya kalıyoruz. Bu da bizim düzenli yaşamamızı etkiliyor. Yapmamız gereken bunlardan mümkün olduğu kadar uzaklaşmaya çalışmak.
2. Yapacağınız işler her zaman planlı olmalıdır

Plansız yaşayan herkes bir gün hayatının bir evresinde bocalama aşamasına girer ve hayatı öyle bir hale gelir ki ne zaman hangi işi yapacağını ya unutur ya da hatırlayamaz. Bu yüzden hayatta plan ve düzen çok önemlidir.
3. Girişken olun

Girişkenlik hayatın her evresinde önemli bir rol oynar. Her şeye girişken olmak demek, o işi öğrenmeye istekli olmak ve başarıyı yakalamak demektir. Her zaman olmasa bile bazı şeylere karşı mutlaka girişken olun.
4. Sabır duygunuzu her zaman geliştirin ve koruyun

Her ne kadar hayatta sabır mekanizmaları tükense de bizler sabır duygumuzu her zaman geliştirmeliyiz. Sabırsız olmak demek, öfke kontrolü yapamamak demektir, bu da hayatımızın her anlamında olumsuzluklarla karşılaşmamız anlamına gelmektedir.
5. Günün sonunda kendinizi sorguya çekin

Genelde insanlar gün bitiminde kendini sorguya çekmez. Bunun altında hep ben haklıyım mantığı yatar. Oysa ki günün sonunda ciddi anlamda kendini sorguya çeken, yarına aynı veya ona benzer hataları tekrarlamaz ve dolayısı ile düzenli bir hayattan ödün vermez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Gayet düzenli bir hayatım var 😅 çok sabırlıyımdır sinirim kötüdür ama onu söyleyim. Sakin ve güzel konuşmayı severim. Her şeye gülüp geçerim arada sesim yükselebilir 😅😂 herkese destek olurum ama kimse bana destek olmaz. 🙄😁
İlk önce insan özsaygısını yitirmesin kendine sonra başkalarına saygı göstersin o zaman daha düzenli hayat olacaktır.
güzel bir paylaşım uyulması gereken ve herkesin 2021 yılına bu tavsiyeleri başlayarak girmesini öneriyorum.
3,4,5 bende var 1,2 üzerinde çalışmam gerek.
Teşekkürler..
Korona beni delirtti psikoloji filan kalmadı bende 😂
Çok doğru çok güzel bilgilerle paylaşmışsınız teşekkürler
Sevgilim olsaydı en içten sarılıp kokusunu içime çekerdim. O zaman dünyanın en mutlu insanı olurdum. Ama anca hayal
Gerçek ten doğru bilgiler ama korona yüzünden pisikoloji kalmadi
Doğru bilgiler eline sağlık.
Sabır olayında biraz sıkıntı yaşıyoruz ama zamanla gelişir umarım
Biz duzensin hayat seviyoruz
Mantıklı düşünmek yeter
Hepsi doğru gerçekten
ben duymazdan geliyorum.
Benim psikolojim hiç yok
Dogru bunlar olirsa muhteşem haatimiz olir
Cok dogru Gercekten 👍🏻
Mantıklı olun. O zaman her şey yolunda gidiyor.
Teşekkürler paylaşım için
Güzel paylaşım sevdim
Guzel
Tebrikler 🙈🙈😎🙈🙈📞
Bilgilendirici olmus
Teşekkürler.
Aynenn