İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

Merhabalar aşklarım! Ne kadar zaman oldu görüşmeyeli? Hadi Şizovski ile aydınlanmaya tam gaz devam!

Her birimiz birer kar tanesi kadar benzersiz değil miyiz yani?

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

Elbette hepiniz bambaşka birer iklimsiniz fakat bir insan olarak ortak noktalarınız bulunuyor. Ne gerek var mükemmelim yalanına inanmaya. Bence bunları reddetmek yerine kucak açmalıyız hepsine. Çirkin yanlarımızı kabul etmek de bir güzellik <33

İnsanlardaki herkesleşmemenin dayanılmaz hafifliği

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

"Ben senin bildiğin kızlardan değilim Mahmut." Hep bir marjinallik, farklılık, kendini diğerlerinden ayırma, bambaşka biri olma isteği. Hangimizde mevcut değil ki bu? Kimse sürünün bir parçası olmak istemez aksine ayırt edilebilen olmak ister. Normal, sıradan, alelade, herkes gibi olduğunu kabul ettiğini söyleyen birine de inanmam.

Maskesini takmayanı dışlıyoruz

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

İnkar edebilirsiniz, en doğal hakkınız. Fakat her biriniz, maskesinin ardından konuşan insanlardan ibaretsiniz. Bir insanın gerçek yüzünü görmek de imkansız. Bunu doğuştan yapmıyoruz bana göre bukalemun gibi ortama ayak uydurma çabasının sonucu olabilir.

Ön yargının köpeğiyiz

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

Bu aslında olması gereken bir şey bana göre. Bir çeşit savunma mekanizmamız.Tanımadığımız biri hakkında kötü fikirler edinmek konusunda hepimiz aynıyız. Ön yargılarınız var olsun. Onlar olmasaydı ve ortalıkta Pollyanna gibi gezseydik sonumuz iyi olmayabilirdi.

Özümüzde kötüyüz. Sen de öylesin, siz de, onlar da...

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

İnsanların içinde iyilik aramayı bırakalı çok oldu aşklarım. Anladım ki herkes kötü. Gösterin veya göstermeyin en saf, temiz dediğinizin bile kötü düşünceleri mevcut. Eh, insanız elbette kötülük düşünmek zorundayız çünkü kötülüğün karşısında iyiliği seçmek görevimiz.

Olmazsa olmaz: Bencillik

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

“Kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.” Dosto reyiz işi çözmüş zaten. Hayatınızda yaptığınız her şeyin odak noktası "ben". Sevgiler, paylaşmalar, merhametler, mutluluklar, mutsuzluklar... Yahu din bile bunun üstünden yürüyorsa söyleyecek bir şey kalmamıştır artık.

Yalancıyım, yalancısın, yalancılar

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

Bir yalancıdan, yalancı olduğunu söylemesini beklemek biraz saçma olur. Değilim diyebilirsiniz, serbest size. İster büyük, ister küçük birisi; ister basit, ister ciddi bir yalan olsun insanlık varlığını sürdürdüğü sürece yalan da bizimle olacaktır.

İçimizdeki çocuk hep bizimledir

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok

Yaşınız kaç olursa olsun hepiniz çocukluğunun elinden tutup geleceğe birlikte gideceksiniz. Bakışlarınız bile tıpkı eski fotoğraflarınızdaki gibi olacak ve kararlarınızı hep birlikte alacaksınız. Hepimizin ortak özelliği bu da. Üstüne eklediğiniz özellikler onu yok etmiyor.

Söylediklerimi onaylayan herkese sevgiler. Reddedenin de canı sağ olsun, mallık bedava sonuçta. Okuduğunuz için teşekkürler aşklarım!

İnsanları Tanıma Kılavuzu: Hiçbirinin Birbirinden Farkı Yok
Cevapla