"Güven" kelimesini duyduktan sonra insanlardan koşarak uzaklaşırlar.

Çünkü neden kaçmasınlar? Bu kadar kırılmalarının altında yatan en büyük neden sevdiği, güvendiği insanlar tarafından güvenlerinin boşa çıkmasındandır. Bir insana güvenmek zaten yeterince zor olan bir şey.
Canının yandığını sadece bir tebessüm altından gizlerler.

Aslında şöyle bir şey diyebiliriz; bütün duygularını bir maske altında saklarlar ve sadece gülümserler. Artık onu, hiç kimsenin anlamayacağını kabullenmiş durumdadır.
"Aşk" onlar için sadece birer peri masalından ibarettir.

Bir insanla bir ilişkiye başlamak, için ilk önce karşısındaki insana güvenmek gerekiyor. Eskiden onlar için bir şey ifade etse de, onlar için artık pek bir manası yoktur. Çünkü artık onlar için anlamsız gibi bir şey. Hiç kimse güvenmediği bir insan ile bir ilişkiye başlamak istemez. Bir ilişkiyi ayakta tutan en önemli etkenlerden birisi güvendir.
Kendilerini sorguya çekerler ve kızarlar.

Çoğu zaman kendilerini suçlarlar. Kendilerine o "İnsanlara nasıl güvendim?" "Kendimi nasıl bu hale getirdim?" gibi sorular yöneltirler.
Yaşadığınız o kötü anları tekrardan yaşama korkusu ile yaşarsınız.

Tekrardan aynı durumları yaşama korkusuyla yaşarlar. Aynı şeyleri yaşamaya gücü kalmamıştır. Bu kötü, duygu ile yaşamak onlar için oldukça bir hayli zordur.
Çoğu zaman yalnız kalıp ağlamak isterler.

Çaresiz kaldıklarını zaman çok olur. Yalnız kaldıkları zaman güçsüz düşerler ve o kötü anlar akıllarına geldikleri zaman normal olarak ağlama duygusu ağır basar.
Okuduğunuz için teşekkür ederim..☺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar