Selamlaar, yine ben! Nasılsınız bakalım?🌸🌸
Ben yine Mauerbauertraurigkeit modum açık pozisyondayım. Böyle olunca dedim bilmeyeniniz duymayanınız vardır, size de bu duyguyu biraz anlatayım. O zaman hadi başlayalım!
Öncelikle nedir bu Mauerbauertraurigkeit?

Anlamını Türkçe'de tam olarak karşılayan bir kelime olmadığından Bence boyunca bu isimle göreceğiz bu duyguyu. Yoksa güzelim Türkçemiz dururken ben de meraklı değilim bu kelimeyi yazmaya🤭
Neyse, bu duygu kısaca “Hepinizden tiksiniyorum!” modu. Hani bazen sebepsizce etrafımızdaki herkes bize biraz fazla geliyor; sevgilimizi, en yakın arkadaşımızı hatta anne babamızı bile kendimizden uzaklaştırmak istiyoruz ya bu o durum için kullanılan bir tabir. Adını ilk duyduğumda nüfus müdürlüğüne gidip adımı Mauerbauertraurigkeit olarak değiştirecektim, çünkü hayatımın %80’nini kapsıyor bu duygu. Ama eş dost engel oldu işte.
Sadece yalnız kalmak istemiyor aynı zamanda yardımları da geri çeviriyorsunuz.

Öyle herkesi uzaklaştırdım iş hallolduluk bir durum değil bu. Aynı zamanda fazlasıyla asosyal gergin ve gıcıksınız bu dönemde. Size yardım edip sizi Mauerbauertraurigkeit batağından kurtarmaya çalışan insanlara kızıyorsunuz, onları kırıp geri gönderiyorsunuz. Normal zamanda yapmayacağınız kaba davranışları bu dönemde yapıyorsunuz.
Mauerbauertraurigkeit etkisinde olduğunuz bilmiyorsunuz.

Tüm bu huysuzluklarınızın sizle ilgili olduğunu hiç düşünmüyorsunuz. Sanki normal olan sizsiniz, bir anda saçma davranışlarda bulunan çevrenizde bulunan insanlar gibi düşünüyorsunuz.
Gücünüzün farkına vardığınızı düşünüyorsunuz ancak gittikçe güçsüzleşiyorsunuz.

Etrafınızdaki insanlar azaldıkça onlara ihtiyacınız olmadığını düşünüp egonuzu tatmin ediyor ve gittikçe güçlendiğinizi sanıyorsunuz. Oysa etrafınızdaki insanlar eksildikçe çok daha büyük bir duygusal boşluğa sürükleniyorsunuz.
Bitmezmiş sanıyorsunuz, geçmezmiş sanıyorsunuz ancak geçiyor.

Ömrünüzün sonuna kadar bu şekilde kalacağınızı, çevrenizdeki insanlara hiç gerek duymayacağınızı düşünüyorsunuz. Bu yüzden onları kırmaktan çekinmiyor hayatınızdan sonsuza dek çıkarmaya çalışıyorsunuz. Ancak bu durum dönemsel yaşanıyor. Yani etkisinden çıktığınız anda sevdiğiniz insanları yine arıyorsunuz.
Peki tüm bunları bilmenizin size bu dönemlerinizde ne faydası olacak?

‘Ya bu ne anlatıyor yine ya?’ diye içinizden geçirip bana bile sinir oluyorsanız siz de Mauerbauertraurigkeit yaşıyor olabilirsiniz. Tüm bunları size anlatma sebebime gelirsek. Bu durumda çıkmanın en kolay yolu bu durumu kabullenmek ve çevrenizdeki insanlara şu sıralar biraz dengesiz olduğunuzu söyleyip sizi alttan almanızı sağlamaktır.
Unutmayın, bu durumun da bir sonu var ve bu durum bittiğinde o kırdığınız insanlara tekrar muhtaç olacaksınız.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar