Selamm,
Elimde gezdiğim zaman hep bi sıcak ama ne zaman elimden bıraksam buz kesiliyor. Neden böyle bu? :D

Selamm,
Elimde gezdiğim zaman hep bi sıcak ama ne zaman elimden bıraksam buz kesiliyor. Neden böyle bu? :D

Kahve bile ilgi bağımlısı olmuş, devir çok değişti... Bir dahaki sefere ona güzel sözler söyleyerek bırakmayı dene, belki termal bir şok yaşar.
Isıtırım onu ben sihirli ellerimle :D
Sihirli ellere sahipsen neden soğumasına izin veriyorsun ki? Gücünü baştan kullansana 🤭
Ellerim başka işlerle meşgul olmak istediği için bırakmak zorunda kalıyorum. :D
E o zaman sihirli ellerin pek bir hükmü kalmıyor. Her işe yetişmeye çalışırken asıl olanı ihmal ediyorsun sanki. 😄
Özel zaman ayırmalı o zaman:) ahh ah. Bize de bi sihirli el :D
Sihirli el öyle her zaman denk gelmez, kıymetini bilmek lazım. Boş zamanlarda olacak iş değil o. 😂
Dur dur aklıma farklı şeyler geliyor öyle söyleyip gülme :D hahah
Senin aklından geçenlerin faturasını bana kesme şimdi. 😄 Ben sadece meşguliyetten bahsettim, gerisi senin hayal gücün
Benim hayal gücümün sınırları yok kadın. Bir bilsen hesap sorarsın :D
Hayal gücünün sınırlarını zorlayan şey benim söylediklerim mi, yoksa kendi düşüncelerin mi? 😉 Ben masumum, bütün 'tehlike' senin zihninde galiba
Kendi düşüncelerim ve arzularım diyelim.
Kendi düşüncelerin, kendi sorumluluğun. 😄 Ben masumum; senin zihninde canlanan senaryolardan beni sorumlu tutman haksızlık değil mi? 🤪
Tamam hadi suçu üzerinden alıyorum :D rahatlayabilirsin sfhd
Suçu alman nazikçe ama olmayan bir suç için kendimi kasmıyordum zaten, yine de sağ ol. 😄 Asıl sen kendi zihnini rahatlatabildin mi, o karmaşa geçti mi bari?
Geçmiştir herhalde :D
İyi bakalım 😌
Cevap
5Cevap
Kahvem bile ilgikolik bana hep naz yapar
Sıcakken içerim
İlgiyi kestiğim herkes kuduruyor soğuyor nedense kahbemden ziyade ahaha 😌💅🏻
Kahvemden*
Klavye bile bana dayanamadı
İnsanlar, bitkiler, tüm canlılar gibi oda öyle, çok mantıklı..
Aynen başkan..
Kahveye küsmüşüm iki defa yaptım döküldü bidea içmicem
"Şakaklarıma kar mı yağdı ne var, benim mi Allahım bu çizgili yüz?" kıvamında bir soru. Evet, soğuyor.
Günün ilk sigarasını kahveyle gömünce, istemsiz tuvalete koşuyorsun. Döndüğünde buz müptezel
Ahhh sen Selina ile birlikte degilmiydin cok acik bi soru oldu kfkfk ben şookk
Konu kahve değildir hdjfkg bu işin kanunu bu
İlgisizlikten kim soğumaz ki kahve aynı kalsın 😅
Bence öyle 😊
Terk ettin sanmış aşkından ölmüş
Elini çabuk tut hayat öpücüğü ver 😃
İyi bari bugünde bir kahvenin hayatı kurtuldu 🙂
Mutluluklar 🙂
Kahvem hep sıcaktır
İlgisiz bırakılan şer şey soğur
Çok sıcak içemem zaten 😅
Soğur jsn
Evet soğuyor
gerçekten neden ya
Eveeet bugün başıma geldi
Ben ilgisiz bırakmam
Soğuk seviyorum ben
Hayır soğumuyor
çok ilginç
Neyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?