Yeme & İçme Acı kahve, filtre kahve ya da cold brew içmek gerçekten havalı mı yoksa yapay mı duruyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Mesela cold brew seviyorum ye insanlar “sensin, knk anladık” gibi tepkiler veriyo? Sırf seviyorum diye Güncellemeler5 ay Şuruplu içenler asıl kahve içmiyo bence Acı kahve, filtre kahve ya da cold brew içmek gerçekten havalı mı yoksa yapay mı duruyor? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
TS_QueenWolfWoman Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 5 ay Herkesin kendi zevki sade kahve vazgeçilmez benim için. 0 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 5 ay Yapay durması beni ilgilendirmez aşırı seviyorum 0 8 Yorumla Soran 5 ay Di mi ama insanlar kasıntı olduğunu söylüyor sence? Yorumla Düşünürbiribilir 5 ay Bence alakası yok. Gerçek kahve aroması sevmeyen laf ediyor Yorumla Soran 5 ay Ben onlardan laf etmek istemiyorum şurup basılı değilde latte ya da sütlü içincede normal ama her şeye şurup basınca kahve içilmiş olunmuyor Yorumla Düşünürbiribilir 5 ay Ben sütlü de tercih etmiyorum Yorumla Soran 5 ay Bana fark etmiyo şuruplu olmadığı sürece hepsini içerim ama ilk tercihim cold brew Yorumla Düşünürbiribilir 5 ay Yazın cold brew veya ıce americano, kışın americano veya filtre kahve içiyorum Yorumla Soran 5 ay Evet çok iyi oluyo öyle Yorumla Düşünürbiribilir 5 ay Kesinlikle Yorumla
Tutkuluromantik Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 95% 5 ay Çay içen havalıdır 🤣 0 1 Yorumla Soran 5 ay Hahahaha evet oda doğru Yorumla
Gizli Üye (18-24) 5 ay Kahve insana nasil bir hava katabilir 0 1 Yorumla Soran 5 ay Bende onu anlamıyorum işte (: Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Herkesin kendi zevki sade kahve vazgeçilmez benim için.
Yapay durması beni ilgilendirmez aşırı seviyorum
Di mi ama insanlar kasıntı olduğunu söylüyor sence?
Bence alakası yok. Gerçek kahve aroması sevmeyen laf ediyor
Ben onlardan laf etmek istemiyorum şurup basılı değilde latte ya da sütlü içincede normal ama her şeye şurup basınca kahve içilmiş olunmuyor
Ben sütlü de tercih etmiyorum
Bana fark etmiyo şuruplu olmadığı sürece hepsini içerim ama ilk tercihim cold brew
Yazın cold brew veya ıce americano, kışın americano veya filtre kahve içiyorum
Evet çok iyi oluyo öyle
Kesinlikle
Çay içen havalıdır 🤣
Hahahaha evet oda doğru
her zaman farklıdır bence
Kahve insana nasil bir hava katabilir
Bende onu anlamıyorum işte (: