Yeme & İçme Gün sonunda kahve içerken yorgun musun yıkık mı? birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Kahve iç böylece enerji depolama zamanın gelsin. Yıkık moddan kurtul Gün sonunda kahve içerken yorgun musun yıkık mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% 7 ay Sabah kahve içince o yıkık moddan kurtuluyorum. 1 2 Yorumla birsuskuncicek 7 ay ben de ya Yorumla SAblaK 7 ay Önce elimi yüzümü yıkarım baktım ayılamıyorum kahve yaparım. Bir de o var. Yorumla
befoderler Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% 7 ay Gün sonunda mı? Ben tüm günü 7-8 bardak kahve ile geçiriyorum ve sonuç: Yıkık. 1 1 Yorumla birsuskuncicek 7 ay baya aşırı Yorumla
GrushenkaRises Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 7 ay Yıkık arkada da ne çalıyor "hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi ah bu şarkıların gözü kör olsun" 0 0 Yorumla
Abc_25 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% 7 ay İkisi bir arada 😅 1 2 Yorumla birsuskuncicek 7 ay güzell Yorumla Abc_25 7 ay Teşekkürler bir çiçek misali 😊 Yorumla
AsilSessizlik Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 7 ay Gündüz içer enerjik olurum 1 2 Yorumla birsuskuncicek 7 ay güzel AsilSessizlik 7 ay Teşekkür ederim
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 349 cevap paylaştı. Günün sonunda kahve içerken yorgunum ama yıkık değilim sadece sessiz kalmak istiyorum.. 0 0 Yorumla
statüko Takip Et Master Yaş: 54 , eic 100% 7 ay Yorgunluk işe yarayan bir bedenin uyku diyetidir kahve içmem uyur dinlenirim 0 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 7 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hafif yorgunluklar ile 0 0 Yorumla
UmutYU Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 7 ay afiyet olsun 1 1 Yorumla birsuskuncicek 7 ay evet saol Yorumla
lluvisitons Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% 7 ay yorgun ve yıkık 1 1 Yorumla birsuskuncicek 7 ay ben de Yorumla
hayallerdekiler Takip Et Xper 4 Yaş: 40 7 ay Yıkık olmam ki ben hiç lakin yorgunum be KS :( 0 0 Yorumla
Dudu_Bubu Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 7 ay Afiyet olsun yorgun sadece. Sen nasılsın 0 1 Yorumla birsuskuncicek 7 ay ben de yorgun Yorumla
00Zorbey00 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 7 ay Yıkık ve bitkin kahve içmeye mecalim kalmıyor 0 0 Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 7 ay Yıkılmadık çok şükür sadece yorulduk o kadar 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 7 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. yorgun 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Sabah kahve içince o yıkık moddan kurtuluyorum.
ben de ya
Önce elimi yüzümü yıkarım baktım ayılamıyorum kahve yaparım. Bir de o var.
Gün sonunda mı? Ben tüm günü 7-8 bardak kahve ile geçiriyorum ve sonuç: Yıkık.
baya aşırı
Yıkık arkada da ne çalıyor "hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi ah bu şarkıların gözü kör olsun"
İkisi bir arada 😅
güzell
Teşekkürler bir çiçek misali 😊
Gündüz içer enerjik olurum
güzel
Teşekkür ederim
Günün sonunda kahve içerken yorgunum ama yıkık değilim sadece sessiz kalmak istiyorum..
Yorgunluk işe yarayan bir bedenin uyku diyetidir kahve içmem uyur dinlenirim
Hafif yorgunluklar ile
afiyet olsun
evet saol
yorgun ve yıkık
ben de
Yıkık olmam ki ben hiç lakin yorgunum be KS :(
Afiyet olsun yorgun sadece. Sen nasılsın
ben de yorgun
Yıkık ve bitkin kahve içmeye mecalim kalmıyor
Yıkık oluyorum genelde
Yorgun hissediyorum hep 😞
Yıkılmadık çok şükür sadece yorulduk o kadar
Değişkenlik göstermekte
Hem yıkık hem yorgun dargın bitkin umutsuz
yorgun
Yorgunum
Icersem 3 olacak gerek yok.)
Yorgun yıkık hatta ya durumdayım maalesef
Bitik.
Yorgunnn bitik
Yıkık
yorgun değilim
Yorgun
Normalim
Kahve içmem
mutluyum :)
Yorgunluk
Üçü de değil.
ikisi de oluyorum
Yorgun olurum
Ikisidde
Yorgun