Yorgunluğunu ne alır, çay mı kahve mi? Başka bir şey mi?

Ben kahveciyim... haftayı bitirdim.
yoğun, yorucu, gergin bir hafta idi.
sizde durumlar nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kahve, çay, bira / viski / şarap severler.. Yeri geldiğinde hepsini severim. Ama kahve ilk sırada gelir.
Bu aralar siteye girmeyi unutuyorum. Yoğunluk var. Herkese selam🖐️
Yorgunluğunu ne alır, çay mı kahve mi? Başka bir şey mi?
Cevapla