Teşekkürler ♥️💋
Farklı kahveleri karıştırmak gibi bir huyunuz var mı?
Teşekkürler ♥️💋
Evet benim kahveyi karıştırma gibi bir huyum var. Farklı tatları bir araya getirip en uyumlu hali yakalamayı seviyorum. Şeker, süt, kahve... Hepsi bir arada olunca tam istediğim lezzet ortaya çıkıyor. Karıştırmadan o tadı bulamam, Farklı ürünler olunca ortaya muazzam tatlar çıkartabiliyorum...😋🤎☕

Bıktık sizin kahveniz den
Üzülüyorum ama☹️
Kıyamam
😂😂
Ellerine sağlık 😂
Teşekkür ederim 🥰🙏🏻
Hak ettin 😂😂
İlk başta kızdın gibi ama olsun sonrasında toparladık 😃
Öyle başlarım sonra ciddi olmam çünkü ciddi söylemem toplarız her şekilde 😂😂
Hahhaah iyi bakalım 🌸
Nasılsın 😂😂
Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın
Ben de çok iyiyim sorun Yok 😂
Daim olsun inşallah 😃
Amin inşallah 😂😂
Evde misin 😂
Evet
Sıcak mı bugün de
Hava soğuk burada ya
Niye ya yaz değil mi
Fransa dün gece iki gündür yağmur o yüzden esiyor baya
Ne güzel bize de gönder 😂
Hahah olsa dükkan senin😂😂
Haha dükkanın anahtarını ver 😂😂
Anahtar kayipt😂
Yedek yok muydu 😂😂
Maalesef
Maymuncuk var bende 😂
Kahveyle aram hiçbir zaman yakın olmadı. Ne kokusuna alışabildim ne de tadındaki o acılığı sevebildim. İnsanların sabahları kahvesiz uyanamamasını hep hayretle izledim ama kendimi o dünyaya ait hissedemedim. Farklı kahveleri karıştırmak ya da yeni tatlar denemek gibi bir huyum hiç olmadı çünkü zaten baştan o lezzet bana hitap etmedi. Çay belki daha çok dokundu ruhuma, ya da sessizlikte içilen sade bir su. Ama kahve, ne alışkanlıklarıma dahil oldu ne de alıştığım bir sıcaklık sundu. O yüzden kahve denince, içimde bir heves değil, nötr bir mesafe belirir sadece.
Yoktur öyle huylarım, ağlama abla dksksk
Yanlış yazmışsın
Yok kahve kategorisine uygun o yüzden değişmedi 😃
İyi bende daha yoldayım 😄😃
Nereye gittiniz ki
Aydına doğru
Hayir birbirine karıştırmam, ama farklı kahveleri denemeye açık biriyim, kahve aşığı biriyim zaten, arkadaşlarım kahve alırlar bana genelde hediye farklı gördüklerinde.
Cevap
16Cevap
Karıştırılmış kahveleri içerken bu soruya denk gelmem, nasıl yorumlamalıyım bilemedim 😃
Hahahhaa süpersin😂
Teşekkür ederim o senin güzel bakışın😃
Rica ederim 🌸
Takip ettim dönüş beklerim😇
Kahveleri karıştırmayı sevmem sade olarak tercih ederim. Espresso, filtre ve Türk kahvesi içerim sadece 😋
Arada yapıyorum farklı kahveleri aramoli kahveleri karıştırıp bazen sıcak bazen soğuk kahveler yapiyorum
Ben her zaman sadelikten yanayim ya. Cok bi karistirma sevmem. Almak istedigin tadi daha iyi aliyorsun
Misal eski meslegim barmenlikti ama hic bir kokteyli sevmezdim.
Hayır pek yok bazen Türk kahvesi ile filtre kahveyi karıştırıyorum.
Onu bende yapıyorum çok güzel oluyo sjsjs
evet hshhs
Hayır karıştırma huyum yok , ne içiyorsam onun tadını almak isterim
Hayır.. Türk kahvesi dışında kahve sevmem zaten.
Uzun süre baristalık yaptığım için tek sevdiğim kahve filtre
Ay yok kanka kendimi zehirleyemem daha 22 yaşındayım dkjdjdj
Karıştırdm kafama göre
Bir aralar yapıyordum
Philips kahve go ve tchibo kahve üstüne tanımam. Sıcak olmasa da tadı bağımlılık yaptı
Yok ama güzel kahve hayır demem
Soğuk kahve çekti canım😇
Pek sevmem. Dümdüz içerim.
Denemedim güzel oluyor mu
Hiç denemedim ama güzel olurdu
Tatlarını merak ediyorum, evet
Bunun için ağlanılır mı ya
Hayır yok mideyi bozarım sonra
Genelde sadeciyim
Şekersiz türk kahvesi tercihimdir
yok hayır
Hayır yok.
Olabilir
Nasıl şeyler mesela
Yok tabiki.
Pek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?