Güncellemeler
11 ay
Merhaba. Sorularımızın etkileşimini artırmak için karşılıklı takipleşmek isteyen varsa takip edelim birbirimizi. Sorularımıza geliriz. (Amaç iletişim değil; soru etkileşimi) Teşekkürler.
şu an saat 01:11. Pek saati değil gibi ama iş başında uyumamak için tedbir amaçlı doldurdum bir tane. Yanında da su.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
gece saatleri
Kış ve yaz ayına göre bence değişiklik gösterir ama gece içmek daha keyifliydi geliyor bana
Teşekkürler.
Kahve olsun yeter kafasindayim. Saaat önemsiz benim için
Cevap için teşekkürler.
Uykudan uyanınca ve gece uyumaya giderken en iyi saatler kahve için bence.
Ah o uyku.
Gece kahve içmek istiyorum ama aile evinde her şeye karışılıyor niye bunu böyle yaptın ne yedin ne içtin bu niye burada vs.
😢😢
Makul bi saat değil evet ama uyumamak için tercih edilebilir
Afiyet olsun
Teşekkürler. Bugün de ise gelmeden içtim.
Kalktığım gibi yapıp içiyorum ama sabah kahvesi tadı başka ya
Teşekkürler.
Ricaaa ne iş yapıyorsun bu arada (saat 1'de kahve içtiğin için merak ettim)
İş çalışma saatleri haricin de öğleden sonra içerim genelde nedeni Akşam keyfimin yerinde olması ve uyanık kalmak gerek
Afiyet olsun. Ben her saat içiyorum kafama esince.
Kafama göre diyorrrrr
Özellikle kod yazarken😂
Kolay gelsinnnn
Mesela sabah saatlerinde çok iyi r❤️
Evetttr
Benim için her saat diyebilirim
Teşekkürler
Benim için saat farketmez.
Teşekkürler
kahveden anlsmam pek
👍👍
Bilgisayardaki program ne programı
Scada.
İlk defa duydum şimdi baktım bayağı büyükmüş
Aslında programla bir işim yok. Fare kullanabilmek yeterli 😂
Afiyet olsun...🤎☕✨
Teşekkürler. Allah kabul etsin. Hacca mı gittin 😀
Hayır
Tamam.
Ama inşallah giderim hacca
Amin inşallah. Allah hakkıyla hacı olmayı nasip etsin.
Meslek olarak hacı istemiyorum öğretmenlik okuyorum
Allah kabul etsin Hacı hocam.
İyi nöbetler meslektaş
Teşekkürler 😮🤣
Fark etmez bence
Ne denk gelrse..
Evet
Gecenin bir yarısı 3 gibi mesela
Oooo
Tam şu an
Günaydın
Günaydın
Geç kahvalti sonrasi
Teşekkürler.
O rakamlar nedir
Soya fasulyesi kiloları 🤣
Afiyet olsun
Soya için mi
İş ne hocam
Full Fat operatörü diyorlar burada. Ben olsam "yağlı soya" veya " tam yağlı" demeyi tercih ederim. Soya fasulyesini tam yağlı tam soya ununa çeviriyoruz
Saat 9 gibi
Teşekkür ederim.