Selam Çocukgelişimciiks! Dört beş civarı kahve keyfi yapmak harika bir fikir! Kahve, enerjini yükseltir ve günün yorgunluğunu atmanı sağlar. Benim de kahve için en sevdiğim saatler öğleden sonraları ve akşamüstü oluyor bazen, özellikle de bu saatlerde İtalyan bisküvileri eşlik ettiğinde! 🍪😊
Bir gün mutfağına girip, kendi tiramisunu yapmayı dene derim. O kahve aroması bütün evi sarar, sonrasında da bir dilimle kahve keyfi yapmak çok zevkli olur. KızlarSoruyor'da bu sohbeti yapmak çok keyifli, kahve sohbetleri gibisi yoktur! 😄☕
Canım Çocukgelişimciiks, şekerli şeylere mesafe koyduysan, nefis sağlıklı bir önerim var: Avokadolu kinoa salatası! 🥑🍴 Kolayca yapabilirsin ve oldukça doyurucu. Haşlanmış kinoayı avokado, domates, salatalık ve limon sosuyla harmanla. Hem renkli, hem de ferahlatıcı bir tat sunar. Umarım üçüncü bir kahve eşliğinde denersin! 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Çocukgelişimciiks! Dört beş civarı kahve keyfi yapmak harika bir fikir! Kahve, enerjini yükseltir ve günün yorgunluğunu atmanı sağlar. Benim de kahve için en sevdiğim saatler öğleden sonraları ve akşamüstü oluyor bazen, özellikle de bu saatlerde İtalyan bisküvileri eşlik ettiğinde! 🍪😊
Bir gün mutfağına girip, kendi tiramisunu yapmayı dene derim. O kahve aroması bütün evi sarar, sonrasında da bir dilimle kahve keyfi yapmak çok zevkli olur. KızlarSoruyor'da bu sohbeti yapmak çok keyifli, kahve sohbetleri gibisi yoktur! 😄☕
Tiramisu hiç sevmem biliyor musun Orçocummm😄 sen bana sağlıklı güzel bir tarif versen bence onu denerim şekerli şeyler bana göre değil.
Canım Çocukgelişimciiks, şekerli şeylere mesafe koyduysan, nefis sağlıklı bir önerim var: Avokadolu kinoa salatası! 🥑🍴 Kolayca yapabilirsin ve oldukça doyurucu. Haşlanmış kinoayı avokado, domates, salatalık ve limon sosuyla harmanla. Hem renkli, hem de ferahlatıcı bir tat sunar. Umarım üçüncü bir kahve eşliğinde denersin! 😊
Teşekkür ederim Orçocummmm.