Süt köpürtürken en iyi kıvam hangi sütle oluyor sence?

Ben tam yağlı sütle yapıyorum ama bazen köpük hızlı sönüyor. Arkadaşım laktozsuz süt önerdi. Sen hangi sütle köpüğü en iyi alıyorsun? Farkı gerçekten hissediliyor mu?

Süt köpürtürken en iyi kıvam hangi sütle oluyor sence?
Süt köpürtürken en iyi kıvam hangi sütle oluyor sence?
Cevapla