Kahve çekme ayarını nasıl yapıyorsun? İnce mi, kalın mı öğütmek daha iyi?

Espressom bazen acı bazen sulu oluyor. Philips’in kahve çekme ayarıyla oynayanlar var mı? Hangi ayarda en iyi kahve çıkıyor? Çekirdek seçimi de önemli mi?

Kahve çekme ayarını nasıl yapıyorsun? İnce mi, kalın mı öğütmek daha iyi?
Kahve çekme ayarını nasıl yapıyorsun? İnce mi, kalın mı öğütmek daha iyi?
Cevapla