Espressom bazen acı bazen sulu oluyor. Philips’in kahve çekme ayarıyla oynayanlar var mı? Hangi ayarda en iyi kahve çıkıyor? Çekirdek seçimi de önemli mi?

Espressom bazen acı bazen sulu oluyor. Philips’in kahve çekme ayarıyla oynayanlar var mı? Hangi ayarda en iyi kahve çıkıyor? Çekirdek seçimi de önemli mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Öğütmek daha çok biliniyor ama tam öğütmeden de yapılabilir
içmek istediğiniz tona göre çekebilirsiniz bunuda deneme yanılma yoluyla bulursunuz barista bir arkadaşınız yoksa
İnce olsn